Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de aardbeving
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-07 - 21:20:32 send message to Mario

@NILTAVA : als er mij iets overkomt zal er geen haan naar kraaien en zullen er zeker geen acties gebeuren(wil ik ook niet)

Ik ben jong ja maar heb al meer meegemaakt in mijn leven dan wat sommige in 10 levens zullen meemaken.
Ik heb ook al veel vrienden en kenissen verloren nog jonger dan mij zelfs.
Iedereen mag mij proberen afmaken maar het deert mij niet meer op den duur wordt je het gewoon (zoals oorlog en (natuur)geweld in sommige gebieden).
Het probleem de dag van vandaag is dat de meesten allemaal doetjes zijn(vooral wij de blanken)en met ons laten sollen en van het minste dat verkeerd loopt beginnen blijten en compasie krijgen.
We zijn zodanig gewend in een glazen bol te leven dat vanaf het minste dat verkeerd loopt we gewoon in shock geraken.
Bovendien worden de meesten zodanig naief den dag van vandaag dat ze alles slikken(sommige letterlijk en figuurlijk) wat door politiek en vooral media naar voor wordt geschoven.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-01-07 - 21:22:21 send message to thuis

Ik vind het fijn dat er wereldwijd zoveel geld wordt gegeven maar hoop ook dat het terecht komt bij de meest eenvoudige mensen die het harst getroffen zijn. Persoonlijk vind ik initiatieven van mankracht + materiaal ernaar toe om samen met de overlevenden weer op te bouwen wat verloren is gegaan, zodat die personen weer verder kunnen, nog veel mooier. Samen werken geeft nog meer gevoel van medeleven en steun dan geld storten.
Ja, op veel plekken is het goed mis maar hier ging het zo snel, zo onverwacht en zo verwoestend dat je er alleen maar verdrietig over kunt zijn, zonder (voor)oordelen.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-01-07 - 21:42:22 send message to thuis

Mario, hoe moet ik jouw zinsnede begrijpen/opvatten: "vooral wij de blanken"....?


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-07 - 22:15:02 send message to Niltava

quote
NILTAVA : als er mij iets overkomt zal er geen haan naar kraaien en zullen er zeker geen acties gebeuren(wil ik ook niet)

Dan ben je dus al afgestompt, jammer daar ben je te jong voor.
Mocht er iets dergelijks met je gebeuren (ligt er wel aan wat natuurlijk)dan is komt er een actie, tenzij je het niet wil. Tja, dan ook niet zeuren over andere mensen.

quote
Ik ben jong ja maar heb al meer meegemaakt in mijn leven dan wat sommige in 10 levens zullen meemaken.

Ik ook!, echter heb gemerkt dat je elke keer groeit en steeds meer geleerd dat mensen ook goed zijn en je veel kunnen geven.
Klinkt soft en was vroeger (nu ja zo oud ben ik ook niet weer) ook sceptisch ten opzichte van mensen, maar dat is dus veranderd.Zie ook echt wel de slechte dingen.
quote
Iedereen mag mij proberen afmaken maar het deert mij niet meer
.
Vreemd dat je dit dus afmaken noemt?
Het is een andere kant laten zien.
Waarom zo negatief, daar kom je toch niet verder mee?
We leven in een samenleving en daar kunnen we niet buiten.

quote
Het probleem de dag van vandaag is dat de meesten allemaal doetjes zijn(vooral wij de blanken)en met ons laten sollen


Volgens mij ben jij dus een doetje, want jij laat met je sollen. Anderen geven of ondernemen actie!
Jij doet niks want je kan niets wil niets en het lukt toch niet!

quote
Bovendien worden de meesten zodanig naief den dag van vandaag dat ze alles slikken(sommige letterlijk en figuurlijk) wat door politiek en vooral media naar voor wordt geschoven

Merkwaardige uitspraak van iemand die zich laat leiden door een vage website en denkt dat de natuur zich houdt aan getallen (12,12,12)

Jammer dat je zo denkt, maar wie is nu naief?


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-07 - 22:40:36 send message to Mario

Meer ga ik niet zeggen : wiskunde,natuurkunde en psychologie daar baseer ik mij op en volg ook die weg.
Dat die andere 98 of 99 % dat niet kan of wil doen is toch mijn fout niet maar haal er nu nog eens geschiedenis bij en kijk eens welke namen er steeds terug komen.(niet die van de 98 of 99% hoor).Het is niet altijd positief wie ze waren of wat ze doen maar ze hebben tenminste iets betekend en ergens voor gevochten.
Ik en anderen(ja hoor er zijn er genoeg maar ze houden zich afzijdig of lopen mee met de meerderheid) hebben een doel voor ogen en kunnen enkel anderen waarschuwen dat het verkeerd aan het lopen is en er dringend iets moet gebeuren.
Toch raar (terug geschiedenis)dat mensen steeds dezelfde fouten maken en steeds dezelfde mensen afstoten terwijl het daardoor vroeg of slecht afloopt.(m.a.w. de meeste leven niet meer maar worden geleefd).


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-07 - 22:52:40 send message to Niltava

het ga je goed Mario.
Misschien toch nog eens die boeken nakijken en niet alleen die je aanspreken.
Objectief betekent alle visies zien, niet alleen die je aanspreken.
Je hebt nog steeds niet je beweringen onderbouwd.
Vreemd als je je daarop dan steeds op beroept




natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-07 - 22:59:00 send message to natasja

heeft allemaal nog wel heeeeeel erg weinig met de ramp te maken .. tis meer een "mario in de picture" topic geworden , ja en daar heb ik zelf ook aan meegedaan maar ik vind het nu wel een erge egotripperij worden


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-07 - 23:06:48 send message to parkietenpeter

Ik denk dat het NU behorlijk tijd wordt om hiermee te stoppen!

Rascistische uitspraken zijn vogelarena toch niet waardig!

angry Peter


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-07 - 23:40:45 send message to Mario

Bedankt voor jullie reacties mensen en God voor de aardbeving nu heb ik genoeg stof om mijn werk over psychologie af te werken.wink ;)


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-07 - 23:43:02 send message to parkietenpeter

RESPECTLOOS


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-08 - 00:09:49 send message to Mario

Als ik mij niet mag beroepen op vrije meningsuiting mag jij dat ook niet op respect.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-01-08 - 00:23:55 send message to dooren

Mario

-------------
Bedankt voor jullie reacties mensen en God voor de aardbeving nu heb ik genoeg stof om mijn werk over psychologie af te werken.
-------------

Mario, je zult toch wel bedoelen dat jouw psycholoog met jouw persoontje genoeg werk zal hebben.wink ;)

Gert


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-08 - 00:24:20 send message to natasja

Gelukkig is dit nog altijd een forum met een webmaster en is deze webmaster geheel vrij om regels te bepalen op dit forum , beroepen op vrijheid van meningsuiting moet je vooral doen maar dan wel op de juiste plaats , niemand heeft je hier tot nu toe de mond gesnoert , je vrijheid van meningsuiting is hier nog steeds niet in het geding geraakt maar .. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als dat vanaf nu wel het geval gaat worden




oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-08 - 01:00:33 send message to oranjekuif

als iedereen stopt met reageren,en iedereen in ,,zijn,, waarde laat stopt deze topic toch vanzelf....


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-08 - 01:00:52 send message to Mario

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Misschien ben ik dan gek in jullie ogen maar als ik ooit psycholoog wil worden zal dat moeten want ze zeggen toch altijd dat die zelf gek zijn.
Bovendien vind ik sommige reacties wel leuk :

Oordelen over iemand die ze nooit ontmoet hebben laat staan gesproken.

Ik ben er zeker van dat als ik met een aantal van jullie een debat van man tot man of vrouw zou kunnen voeren jullie heel anders zouden denken over mij maar ja ik ga zelfs de moeite niet doen want voor sommige is de definitieve beslissing al gevallen.

Toch dit even meedelen :

Ik heb dezelfde discussie als hier op 12 verschillende forums gevoerd en overal dezelfde mening gegeven.
Toevalligwink ;)op 6 Belgische en 6 Nederlandse sites.

Resultaat van de persoonlijke berichten die ik ontvangen heb :

- Nederland : positief : 8
negatief : 24

- Belgie : positief : 17
negatief : 2

Zegt genoeg zeker!

Wel jammer dat ik er maar 1 ontvangen heb op deze site(was wel een positief)wink ;)

Ligt waarschijnlijk aan de mentaliteit en politiek van beide landen en een paar andere zaken die ik niet ga noemen of ik ben het weer geweest.

@Natasja : Niet met inzitten jong ik heb er al zo dozijnen de lakens ingepraat(tja je moet niet knap meer zijn de dag van dag).
Vanaf het moment dat je je eigen mening hebt of tegenstrooms vaart heb je een grote aantrekkingskracht.
Achteraf is het toch niet alles maar de fun is er toch geweest en zo is iedereen tevreden.
Dawn ik hou mij daar nu al 5 jaar niet meer met bezig en toch werkt het nog steeds en zelf met oudere vrouwen.Ik zit gewoon in het verkeerde vak.laugh :D




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 152 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede