Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de aardbeving
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-12-29 - 19:48:02 send message to natasja

5 euro is voor veel mensen 5 dagen brood op tafel en het zal je verbazen maar niet iedereen kan dat zo makkelijk missen als jij denkt.

en wat die hersencellen betreft , mijn reacties zijn ook vol respect geweest naar iedereen in deze discussie misschien dat ik wat hersencellen mis in jouw optiek maar de hersencellen die ervoor zorgen dat ik mensen met respect behandel zijn bij mij tenminste wel aanwezig.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2004-12-29 - 20:22:58 send message to wiechmann

hoeveel dieren zouden omgekomen zijn in het gebied en mischien ook wel zeldzamen dieren


Denisdev
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2004-12-29 - 21:58:34 send message to Denisdev

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Natuurlijk hebben er ook in nederland een groot aantal mensen absoluut geen makkelijk bestaan. In vergelijking met "daar" is het peanuts of in ieder geval van een andere orde,zeker met hoe het er nu is.

Deze hele discussie begon door de opmerkingen van Mario. Op zich geen onaardig punt,want natuurlijk klopt er niets van hoe wij met dit soort zaken omgaan,maar zijn reactie is in mijn optiek alleen ongepast op dit moment.... Had de emotie even laten zakken en op een iets andere toon dit gebracht dan had je mensen kunnen overtuigen,volgens mij stuit je door zo'n soort reactie een aantal mensen nu gruwelijk tegen de borst (zie de reactie van Dijkkamp bijv.). En daar kan ik eerlijk gezegd wel inkomen,mijn eerste reactie was ook vergelijkbaar.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2004-12-29 - 22:11:32 send message to thuis

Na enige dagen afwezigheid ben ik deze topic gaan doorkijken.
Ik probeer te leven volgens 5 principe's en 1 daarvan is :
"Toon dankbaarheid voor alles wat leeft"
Ik kijk naar de tv en luister naar de radio... ik buig mijn hoofd... en voel intens verdriet.
Waarom moest dit gebeuren ? Waarom konden deze mensen niet gewaarschuwd worden ? Waarom ?


ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2004-12-30 - 17:23:23 send message to ewals

TIP: stuur 'n E-Mail naar bill gates.
geschat vermogen 600.000.000.000.000
600 Milliard??????
daar kan best 'n Milliard af dunkt me


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-12-30 - 20:08:13 send message to Mario

Ewals schreef :

TIP: stuur 'n E-Mail naar bill gates.
geschat vermogen 600.000.000.000.000
600 Milliard??????
daar kan best 'n Milliard af dunkt me


Zeg ik ook altijd als ze rondkomen voor de één of andere actie.wink ;)


ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2004-12-30 - 20:41:19 send message to ewals

sorry, ik heb me vergist
het vermogen van bill gates is maar 48 milliard dollar.


hjvdlindehof
Website Member
Posts :87

Website Member
2004-12-30 - 21:00:44 send message to hjvdlindehof

triton
volledig eens met je reactie !!!!!!!!!!!!!!!!
ik krijg kippevel van van een aantal reacties
onvoorstelbaar gewoon.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-12-30 - 21:30:02 send message to dooren

Je bent helaas niet de enige die er zo over denkt. Ik zakken hier behoorlijk wat mensen door het "ijs" sad :(
Jammer dat er grappen worden gemaakt over het leed en de ellende wat deze natuurramp te weeg heeft gebracht bij miljoenen mensen.
Denk toch even na mensen, hoe kun je, dat nog nog rond de kerstdagen sad :(sad :(sad :(.
gert


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-12-30 - 21:32:36 send message to dooren

Je bent helaas niet de enige die er zo over denkt. Hier zakken hier behoorlijk wat mensen door het "ijs" sad :(
Jammer dat er grappen worden gemaakt over het leed en de ellende wat deze natuurramp te weeg heeft gebracht bij miljoenen mensen.
Denk toch even na mensen, hoe kun je, en dat nog rond de kerstdagen sad :(sad :(sad :(.
gert


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-12-30 - 21:33:25 send message to Niltava

Ewals, wil je even bij je berichten kijken

Trouwens, Bill Gates heeft een foundation die al veel doet (al mag hij best nu ook wat extra's doen(maar weten wij wat hij doet?))

Ik sluit me overigens aan bij Dooren en co(al heeft kerst er niets mee te maken volgens mij)

Je mag best klagen,(en gedeeltelijk best terecht) maar wel op de juiste momenten en dat is niet hierbij


triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2004-12-30 - 22:02:04 send message to triton

angryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangry
Er zijn hier mensen die het volgende zeggen:

5 euro is voor veel mensen 5 dagen brood op tafel en het zal je verbazen maar niet iedereen kan dat zo makkelijk missen als jij denkt.

Maar dan begrijp ik eén ding niet dat zo`n persoon wel in een tijdsbestek van 7 uur en 43 minuten en 23 seconden 6 reacties kan plaatsen op dit onderwerp. Waarschijnlijk heeft die persoon ADSL of kabel of weet ik veel wat. En al doet die persoon het per telefoon het internetten. En wat kost dat dan wel niet als je het echt zo slecht hebt dat je geeneens 5 euro kan storten kan je je dan wel al dat internetten veroorloven. Als de nood echt zo hoog kan je dat dus ook niet maar wees maar niet ongerust ik heb al betaald voor de eerste 20 mensen die geen 5 euro kunnen storten. En ik hoop dat er vele zullen volgen.
angryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangryangry


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-12-30 - 22:20:29 send message to Mario

Weten jullie trouwens dat een prof dit al jaren gelden voorspeld dat daar ginder ging gebeuren maar ze hebben het weggelachen.
Moesten ze maar geluisterd hebben.
Bovendien zou de rest van de wereld beter zijn geld sparen want ze zullen het nog zelf nodig hebben : 21/12/2012 shocked 8O


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-12-30 - 22:40:19 send message to Niltava

Zoveel domheid en dan oordelen over anderen in nood.


Hier een bericht over de dieren ter plaatse:
http://www.planet.nl/planet/show/id=74127/contentid=537590/sc=1b101f


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-12-30 - 23:34:49 send message to Jacqueline

sad :(

Uit respect voor de vele doden, en die nog komen gaan.
Laat deze topic zo vlug mogelijk ter ziele gaan.

sad :(

Peter.




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede