Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de aardbeving
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-01-08 - 01:07:18 send message to Hawkeye_nl

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

sorry nu kon ik het even niet laten!


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-08 - 01:18:16 send message to oranjekuif

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

als iedereen stopt met reageren,stopt deze topic toch vanzelf!



agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-01-08 - 09:03:02 send message to agabird

Mario : Wat je ook gedaan hebt (ja ik twijffel nog steeds), het is inderdaad tijd nu te stoppen.

Psychologisch spelletje met veel bier, psychologisch onderzoek, vrijheid van meningsuiting, hoe je het zelf ook genoemd hebt of wil noemen, het levert niet echt een bijdrage aan het forum van VogelArena.

Misschien heeft het wel een bijdrage geleverd aan je eigen ego en kun je er weer een jaartje mee vooruit.

En omdat het je toch niet uitmaakt of ze je afmaken, maakt het je vast ook niet uit om hier je spelletjes te staken. Dank je.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-08 - 09:23:56 send message to parkietenpeter

Wat kan er positief zijn aan;
discrimenerende, negerende, provocerende en rascistische opmerkingen!?

Die uitslagen van jou kunnen gewoonweg niet kloppen, je moet wel een heel grote duim hebben om jouw mede Belgen zo een motieven toe te schrijven, dat zij hier het positieve in kunne vinden. Ja, als ik twee vrienden (ik kan ook tellen) vraag die er hetzelfde over denken en toevallig aangesloten zijn bij dezelfde club, kom zeg.

Ik denk, en met mij zeer vele met gezond verstand begiftigde mensen, dat jij nu zo ver bent gegaan dat jij in veler ogen NIET meer welkom bent in deze discussie, van mij zal dit ook het laatste antwoord zijn op jouw bijdragen, (gelukkig he).

Psychologen, (jij, laat me niet lachen), behoren trouwens te analiseren en niet te provoceren.

Als dit dan al een psycho spelletje was van jou, durf dan je echte mening te geven over de humanitaiere hulp die mensen gestroosten om andern weer een menswaaardig bestaan te geven. Alleen als deze trouwens afwijkt van het gebazel van jou tot nu toe, want daar hebben we meer dan genoeg van moeten aanhoren.Anders staan we er echt niet meer op te wachten. (die kunnen we nl. missen als kiespijn)

Voordat jij ooit weer serieus genomen zult worden zal je nog een heleboel moeten leren, boy.

Sorry jongens, maar dit moest ik toch nog kwijt.

Toch wil ik ook nu nog alle mensen die getroffen zijn heel veel sterkte wensen, en Gods onmisbare kracht.

Peter


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-08 - 20:19:37 send message to natasja

quote
@Natasja : Niet met inzitten jong ik heb er al zo dozijnen de lakens ingepraat(tja je moet niet knap meer zijn de dag van dag).
Vanaf het moment dat je je eigen mening hebt of tegenstrooms vaart heb je een grote aantrekkingskracht.
Achteraf is het toch niet alles maar de fun is er toch geweest en zo is iedereen tevreden.
Dawn ik hou mij daar nu al 5 jaar niet meer met bezig en toch werkt het nog steeds en zelf met oudere vrouwen.Ik zit gewoon in het verkeerde vak


*pffffttt* aantrekkingskracht ???
Sorry maar hier voel ik toch echt even een enorme dwang om je even uit die droom te helpen ,wat jij zag als "aantrekkingskracht" was niets meer en niets minder als medelijden


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2005-01-08 - 22:02:16 send message to leekgloster

quote
@Natasja : Niet met inzitten jong ik heb er al zo dozijnen de lakens ingepraat(tja je moet niet knap meer zijn de dag van dag).
Vanaf het moment dat je je eigen mening hebt of tegenstrooms vaart heb je een grote aantrekkingskracht.
Achteraf is het toch niet alles maar de fun is er toch geweest en zo is iedereen tevreden.
Dawn ik hou mij daar nu al 5 jaar niet meer met bezig en toch werkt het nog steeds en zelf met oudere vrouwen.Ik zit gewoon in het verkeerde vak


Iemand die een zeer hoge dunk van zich zelf heeft
Helaas zijn er hier teveel van op deze aardbol.


Ik denk dat het verstandig wordt van Jan om deze topic te beeindigen



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 254 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede