Hier mijn nieuwste aanwinsten:
Na het wegvallen van mijn 2 oude koppels pruimekoppen van 18jr en 16 jr kon ik het niet laten om nieuwe koppels op te zetten.
man grijsgroen 2011.
pop wildkleur 2011.
man grijsgroen / isabel 2012
pop wildkleur 2012
man wildkleur/isabel 2012
pop grijsgroen 2013.
De drie mannen komen van P Rooth.
De pop van 2012 komt uit Belgische bloedlijn van Jurgen.
De pop van 2011 komt van de familie de vries.
De grijsgroene pop komt van dhr de Bruin.
in totaal 5 verschillende bloedlijnen in drie koppels.
vandaag bij Paul geweest en inderdaad paul en zijn vrouw houden van een gezellige babbel misschien soms met een kritische noot maar dat hoort er bij. Echt hele aardige mensen met hun hart voor dieren op de juiste plaats. voeding advies gekregen en mooie vogels toegevoegd aan mijn collectie die ik eigenlijk aan het verkleinen ben.
groetjes egon
Hart voor dieren hebben we op de juiste plaats terwijl het voor mensen minder is tenzij er zo'n vogel als Egon aan komt vliegen
Erg gezellig en geloof dat Egon in z'n nopjes is met de nieuwe aanwinst en dat is het belangrijkste , jonge mensen die geïnteresseerd zijn en een uitdaging aangaan .
Praatjes hebben mijn vogels allemaal Karel komt omdat ik met de vogels praat en niet ertegen
Grote mond wordt afgestraft zijn soms net kinderen
bij een koppel ben ik er vrij zeker van dat ze gaan kweken het 2de koppel moet lukken als ze vroeg zijn het derde koppel daar verwacht ik niets van alleen dat ze mooier uit de rui komen dan ze nu al zijn.
de vogels zitten al goed bij elkaar vooral het oudste stel zoekt elkaar op. ook de jonge pop zit al tegen haar partner aan. het stel van 2012 is gehuisvest in de loop naar de schuur dus ze zijn nog wat bezig met hun plaats zoeken als er mensen langs lopen.
groetjes egon
groetjes egon