Ja klopt had ik volgens mij ook gezien die heet een hybride ofzoiets in die richting.
Maar en vogel herkent heus wel zijn eigen soort hoor ookal is die daar niet door opgevoed. wij hebben roodvleugeleieren bij de valkparkieten gelegd omdat onze roodvleugel steeds na 2 weken eraf gaat.
die foto's zijn al heel erg oud.
Verder is het toch niet mogelijk, valkparkieten en kaketoes zijn verwant, terwijl pruimkoppen en caiques dit niet zijn.
Inderdaad Theelepeltje hoort de valk bij de kaketoe's dus het zou kunnen
onze aanwinst zijn een paar Zwartkop caiques en een stel jonge Briluilen ben er erg blij mee heb tevens chinese kwartels twee mannen en drie vrouwtjes wie wil ze ??gratis voor een goede plek
dat is een mooie discussie maar die moeten we dan op een ander itum plaatsen. een goede kennis van me heeft als bastaart een baraband gekruist met een roodvleugel koningsparkiet. heel mooi en hij is er kei blij mee met dat tamme beest. dus waarom niet kruisen als er mensen blij mee kunnen zijn.
als echte vogel liefhebber zou ik ook zeggen niet doen maar voor andere die het mooi vinden!!
nu on topic ik heb de 3 caiques vandaag bekeken en alles zit er nog goed op en aan. Even veertjes getrokken en over een paar dagen weet ik wat het zijn en dan een koppel samen stellen als het kan. ik heb er een bij die donkerder lijkt ik zal eens goed kijken of dat ook zo is na de rui volgend jaar.
groetjes egon