Ander fototje dan maar is ongeveer 2 maanden na uitvliegen.
Mijn nieuwe aanwinst Ek van dit jaar, kan alleen niet een foto maken zonder gaas ze zijn zo rap. goed.
En als ik op het icoontje druk voor foto plaatsen gebeurt er niks komt dat omdat ik mozilla fire fox begruik, is een beetje off topic. Maar ben nog een leek met foto's plaatsen.
Mooi Denegon.wel jammer dat de ouders gestopt zijn maarja komt met deze wel goed heb zelf witbuik maar de zwart staat ook weer op de verlang lijst dus wie weet dus wie weet voor de toekoms (ruilen)
ik wil ook wel meer witbuiken. ik heb nu twee vogels een pop en een man die verwant zijn ik hoop dit jaar nog twee vogels erbij te kopen om dan 2 koppels te maken.
een derde koppel dat komt dan volgend jaar en als die van mij dan kweken dan kunnen we misschien wel ruilen. ik heb 3 koppels zwartkoppen die alle drie een nest hebben gedaan maar helaas is dit fout gegaan (eerste nest) dus dit jong groot krijgen vind ik wel leuk dan zou dit mijn eerste jong zijn van de zwartkoppen.
groetjes Egon
Heel erg mooie en soms zeldzame aanwinsten!
Hans, ik ben heel benieuwd naar deze vogels en hoop dit jaar nog een keer foto's te kunnen komen maken.
Maar eerst naar Belgiƫ voor een leuke dag.
Mijn nieuwe aanwinst is Diago. Dit is een grijze roodstaart man welke ik van Frank Eindhoven heb gekregen om samen te zetten met mijn pop.