Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Bedreiging Diefstal
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Gertrude
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-05-19 - 08:41:42 send message to Gertrude

August ik las dit onderwerp en vroeg mij af of deze handelaar nog iets ondernomen had of is het al wat bedaard?


smedinga
Website Member
Posts :0

Website Member
2006-05-19 - 20:41:34 send message to smedinga

Ook ik wil graag een reactie geven, in de voorgaande stukken worden handelaren niet allemaal rooskleurig betiteld, ook is het jammer dat de naam niet bekend is maar dat er wel wordt geraden naar de naam.

Er zijn ook handelaren die vaste kwekers hebben en die toch alle jongen vooraf laten testen en waarvan de verkoper op de hoogte wordt gesteld, en waar tevens een contract voor wordt opgemaakt. Ook wij kopen van een geselecteerde groep kwekers jongen op altijd op goed vertrouwen maar wel altijd getest, wij voeden deze jongen in huiselijke sfeer op totdat ze volledig zelfstandig zijn, dan pas gaan deze vogels weg.
Jammer dat er altijd weer rotte appels rond lopen die het leven van andere mensen proberen te verzieken. Let wel mensen, de handelaar is volledig verantwoordelijk zonder contract of gezondheids verklaring heeft hij geen poot om op te staan, inderdaad moet hij dit risic calculeren in de verkoop prijs(vandaar dat die hoger is als bij een kweker) andersom moet er wel garantie worden verstrekt dus van handelaar naar particulier.

bert smedinga
lorre & Cosad :(


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-19 - 21:08:14 send message to hdra

Bert

Helemaal mee eens. Bij jullie is het altijd toppie voor elkaar happy :)

Henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-05-19 - 21:31:12 send message to molineti

Quote
-------------------------------------------------
worden handelaren niet allemaal rooskleurig betiteld,
-------------------------------------------------

Natuurlijk zijn er die het netjes doen,maar het blijft gesol met ,,babyvogels,,sad :(

Ik vind dat als je kweekt voor de huiskamer,je de jongen ook maar zelf tot volledig zelfstandig zijn groot moet brengenwink ;)

Het verplaatsen en gesol komt de ,,babys,, zeker niet ten goede,met soms(teveel)dode tengevolgen.

Waarover,zo als men in dit topic leest weer problemen kunnen ontstaan!!

Voorkomen is beter dan genezenwink ;)


smedinga
Website Member
Posts :0

Website Member
2006-05-20 - 21:07:35 send message to smedinga

Ben ik helemaal met je eens, vandaar dat bij ons de kuikens ook pas als ze zelfstandig kunnen eten weg mogen.


Gertrude
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-05-22 - 09:09:10 send message to Gertrude

August,

Heb je nog bedreigingen gehad van die handelaar en wat zei de politie?

Gertrude


August
Website Member
Posts :48

Website Member
2006-05-22 - 10:32:46 send message to August

Ik heb geen bedreigingen meer gehad.
Zoveel te beter.
De politie houd een oogje in het zeil en mijn geburen ook. Ik ben dan ook een pak geruster zo.


leon k
Website Member
Posts :30

Website Member
2006-05-23 - 09:08:12 send message to leon k

hoi hoi
zoiets moet je niet pikken natuurlijk maar je snapt wel dat menssen nu gaan gissen en namen gaan noemen die het helemaal niet zijn.als iemand je zoiets aandoet dan die naam erbij want wie weet is iemand anders het volgende slachtoffer van dat soort menssen.ik heb zelf 15 jaar gekweekt en ben nu ook handelaar maar als ik al die berichten lees van menssen die dit soort dingen allemaal doen krijg ik er steeds minder zin in.het ergste is dat ze de goede ook te pakken hebben met dit soort praktijken.
gr leon


Karlvdb
Website Member
Posts :5

Website Member
2006-05-23 - 09:54:20 send message to Karlvdb

Persoonlijk vind ik ook dat je beter die naam vermeld want zo zijn de mensen gewaarschuuwd wie weet hoeveel mensen betalen hem gewoon uit angst? Zelf ben ik heel tevreden dat de mensen van het forum mij geholpen hebben om geen vogel te kopen bij Argo. ik denk dat andere mensen ook blij zouden zijn dat ze weten dat ze op hun hoede moeten zijn voor die bepaalde persoon


August
Website Member
Posts :48

Website Member
2006-08-07 - 12:08:11 send message to August

Blijkbaar begint de handelaar uit Rijswijk weer.
Het is natuurlijk erg dom want hiermee beweert hij ziektes te hebben in zijn winkel.
Ik heb geen enkel probleem. ****
Ik verkoop nu terug meer partikulier en alles gaat veel beter. De mensen zijn vriendelijk en tevreden. Zo moet het zijn. Dit geeft veeeeeeel meer plezier in mijn hobby dan met nen echten boer te moeten handelen.
Iedereen is dus gewaarschuwd.


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-08-07 - 12:55:39 send message to hdra

quote: Blijkbaar begint de handelaar uit Rijswijk weer.

Als die nu weer begint dan kun je beter hier ook zijn naam vernoemen. Ik denk dat een hoop leden hier mee geholpen zijn. Ben persoonlijk zaterdag ook bij een zaak in Rijswijk geweest en zou daar nog geen mus kopen.

Henk


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2006-08-07 - 13:47:48 send message to kakatoe

wij voeden deze jongen in huiselijke sfeer op totdat ze volledig zelfstandig zijn, dan pas gaan deze vogels weg.
Dit is toch ook wel erg jammer da ouden mogen hun jongen niet eens meer grootbrengen


frank1993NL
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-08-07 - 13:51:32 send message to frank1993NL

Over klootzakken gesproken..

had laatst 5 kwartels naar een man gebracht en toen hij ze in z'n voliere had gestopt zij hij dat hij ze eigenlijk niet nodig had en er niks voor zou geven. Ik liep doodstil naar huis, ik heb niks teruggezegt omdat ik gewoon met stomheid geslagen was. Best wel een ***streek van die gast.sad :(shocked 8O


August
Website Member
Posts :48

Website Member
2006-08-07 - 16:42:09 send message to August

Spijtig dat deze link verwijderd werd.
Het bewijst juist dat iedereen tevreden is.
Maar goed ik kan begrijpen dat er geen links naar andere sites toegestaan zijn.


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2006-08-07 - 17:12:32 send message to cocobar

Niemand heeft toch ooit in twijfel getrokken dat je geen goede, gezonde vogels afleverd. Dus je hebt ook niets te bewijzen of te verantwoorden...wink ;)




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 98 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede