Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Van Meegen heeft gelogen over het aantal papegaaien in het park.
In de media en in advertenties staat dat er 4500 grote papegaaien in het park zouden zitten.
Inmiddels heeft Van Meegen toegegeven dat de cijfers van Radar klopte en dat er maar 1500 papegaaien zitten..
Karel: In een eerdere reactie gaf je aan dat dit niet relevant is, hoe kom je daar bij?
En als je dit afzet tegen de jaarlijkse aanwas van 6-700 papegaaien vind ik de sterfte van 5-600 dieren extreem hoog.
Sterfte van 5-600 papegaaien is eerder goed te praten als je 4500 + jaarlijkse aanwas in je bestand hebt.
Nu blijkt dat het 1500 + jaarlijkse aanwas is, vind ik het onverantwoord hoog.
Ben gisteren in het nop geweest maar waar zijn die mooi palm kakatoe s gebelven en al die sponsor bordjes een helboel zijn gewoon weg nu wie weet er meer over.Wel zijn ze weer aan het bouwen en ze gaan verhuizen toch.
ik heb een artikel uit het brabands dagblad gelezen en hier staat een [plan in van libema ik ga kijken of ik het kan inscannen en op de site kan zetten
iK HEB DAAR EEN PAAR VRAGEN GESTELD MAAR DEDEN GEHEIMZINNIG GEEFT NIET ALEEN DE NIEUWBOUW KLOOPT WEL ZEIDEN ZE OOK UITBREIDING VLKIEGVELD IS DE BEDOELING.