Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > opzettelijk onvruchtbaar maken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-10-22 - 19:38:46 send message to jani

Ferry1, ben jij het mischien die hier beschermt moet worden,dat je hier zo heftig op reageerd.
Ik vind het gewoon nonsens dat een andere liefhebber niet mag weten waar men geen vogels hoeft te kopen.Vind het bewust anderen in de problemen steken.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-10-22 - 19:38:57 send message to molineti

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Ik heb Ferry1 nooit persoonlijk gemaild ten eerste!!

Henk ,Jij hebt mij wel regelmatig persoonlijk gemaild omdat jij met al ´´Jou ervaring en deskungdigheid´´op zoek was naar adressen van kakatoe kwekers(en nu weer van jardines en caiques)

Hier heb ik inderdaad keurig op geantwoord.

(ik cynisch in mijn antwoorden,jij geniepigwink ;))

Verdraai geen waarheden,en probeer niet jezelf intressanter voor te doen dan je bent.

Ferry voor jou neem ik niet de moeitewink ;)



hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-22 - 19:45:32 send message to hdra

quote:

Henk ,Jij hebt mij wel regelmatig persoonlijk gemaild omdat jij met al Jou ervaring en deskungdigheid op zoek was naar adressen van kakatoe kwekers Molinetti

Ja omdat ervaring en kennis niet stil staat en je je ervaring altijd wilt uitbreiden.

Jij cynisch ja dat klopt. Ik geniepig? man je weet niet waar je over kletst. Volgens mij ben je hier gezien ook vele vorige reacties op topics om alleen maar met je cynisme reacties uit te lokken. Doe eens volwassen man. bah


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-10-22 - 19:50:50 send message to molineti

quote
Ja omdat ervaring en kennis niet stil staat en je je ervaring altijd wilt uitbreiden.



Je blijft een intressantdoenerige clown,Bahlaugh :D



ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-22 - 19:56:23 send message to ferry1

je hebt de moeite wederom alweer genomen


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-22 - 20:03:45 send message to hdra

Renee

Nu ga je op de man persoonlijk worden.
Jammer maar wederom een bewijs dat er met jou als het niet in je straatje past niet volwassen te discuteren valt Ik ga me niet verlagen om je een ...... te noemen.

Eens heb je mij in de Pm om het verzoek voor adressen geschreven dat je van enkele kennisen etc geen adressen bekend mocht maken. Nu ik ook niet wat betreft deze zaak ( en niet in het laatste geval van mezelf) Dus respecteer zo als erwin al schreef ook eens de mening van anderen.

En kom niet steeds met die dooddoener aan over intersesant doen. Wie ben jij omdat te beweren je hebt me nog nooit persoonlijk gesproken.

Tevens ben ik op deze site zo open dat mijn naam, volieres etc er op staan. En niet zoals jij alles in de anonimiteit.

Aan de ene kant wil ik best al mijn reacties door jan laten weg halen als je dat prettigers vind? Aan de andere kant wil ik nou ook niet anderen de indruk geven dat ik voor je weg wil lopen.

Er zijn al teveel mensen die op dit forum al maar geen reacties geven omdat ze altijd van die cynische reacties van sommigen krijgen.

henk


afican parrot
Website Member
Posts :250

Website Member
2006-10-22 - 20:50:12 send message to afican parrot

shocked 8O angry

Geachte collega's kromsnavelliefhebbers. Ik heb dit topic geopend met de vraag of er veel zulke praktijken voorkomen. Eerlijk gezegd heb ik maar weinig normale antwoorden gezien. Wat ik wel zie is dat men elkaar afmaakt. Iedereen heeft zijn grenzen in het bewaren en uitdelen van gegevens. Dat Henk iets niet wil vermelden, wel leg er uw hoofden bij neer. Alhoewel ik ook nieuwsgierig heb, leer er mee leven. Omdat dit topic gestart is met een nieuwsgierig vraag en dat dit topic uit de hand aan het lopen is vraag ik aan agabird of hij dit topic eens wil analyseren en beslissen of het te ver gaat. Iedereen heeft wel een andere mening over bepaalde punten en het is aan onszelf om die van een ander te respecteren.

sad :(


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-10-22 - 20:50:59 send message to lennard

Ik word ook gek van al die reacties van bedweters.wink ;)


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-10-22 - 20:55:32 send message to lennard

en dan bedoel ik niet ferry en hydrawink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-10-23 - 08:45:56 send message to ParkietenPeter

Het is weer intriest hoe e.e.a een wending heeft gekregen!

'African parrot heeft onlangs iets opgevangen'. En dit wilde hij verifieren. Omdat het zo'n ongeloofwaardig verhaal is wilde hij vernemen wat anderen ervan weten. Een wetenschap wordt echter altijd ondersteund door feiten. Zoals in vele discussies zijn er twee kampen, en dat mag natuurlijk.

Het trieste in deze hele discussie is natuurlijk dat er weldegelijk mensen zijn die hier de boel een beetje aan het opnaaien zijn.
Het ligt niet in de intentie van VogelArena om mensen tegen elkaar in het harnas te jagen.

Voor Ferry1(?) wil ik meegeven dat Hdra zélf goed genoeg in staat is om zich hier te verdedigen, als dit al nodig zou moeten zijn!

Henk, Als je zelf het topic nog eens doorleest. Als iemand jou zo'n antwoord schrijft, zul je het zelf toch ook niet als waarheid aanvaarden en eventuele volgende bijdragen van zo'n poster met argusogen lezen?

Laten we ons maar weer concentreren op kwalitatieve bijdragen aan dit forum.

ParkietenPeter


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-23 - 11:24:43 send message to hdra

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Parkieten Peter.

Ik vind het beschamend om te moeten lezen dat je je nu weer op een persoon concentreerd. Uitlokken door molinetti mag kennelijk wel. Beschuldiging als clowm en op de man mag kennelijk wel.?

Als de vraag wordt gesteld of iemand hier ervaring mee heeft en ik antwoord ja. Dan hoef ik hier toch geen bewijzen voor jullie aan te leveren? Net als Erwin schreef respecteer mijn persoonlijke overweging en grenzen hiervoor.

Ik heb nu nog een vezoek. Verwijder al mijn gestarte topics en reacties op topics.

Zelf zal ik mijn volieres etc verwijderen (heb ik vandaag al gedaan).

Ik wens alle mensen waar ik altijd heel prettig mee heb gechat en ook getopict heel veel succes met hun hobby en deze site.

Het is jammer dat het zo moet lopen maar heb geen zin meer om op deze wijze nog mee te communiceren.

Parkieten Peter je mag deze reactie een week laten staan en vervolgens mij overal verwijderen.


Nogmaals ik wens iederen het beste en heel veel plezier met jullie mooie hobby

Henk

PS Quote:
Een ieder heeft zo zijn/haar beweegredenen om kennis, ervaring of gegevens al dan niet te verstrekken.
Wees blij met de informatie die je krijgt en heb respect voor de grensen die mensen hebben! (Erwin)

Bedankt Erwin voor deze reactie. Dit is ook precies wat ik bedoel.

Henkwink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2006-10-23 - 12:33:09 send message to Karel

ParkietenPeter:

quote
Laten we ons maar weer concentreren op kwalitatieve bijdragen aan dit forum.



Bedoel je hiermee, dat de bijdragen van Henk niet kwalitatief zijn geweest?

Ik zie dat anders. Hij heeft duidelijk aangegeven dat er iets aan de hand is. Dat daarbij naam en toenaam niet worden genoemd, doet hier niets aan af. Sterker nog, de personen die inhoudelijk meer wilden weten, hebben via PM netjes antwoord gehad.
Naar mijn mening heeft Henk uiterst respectvol gehandeld en zich ver gehouden van de alles-moet gezegd-worden-RTL-boulevard-sfeer die tegenwoordig zo nodig moet.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-10-23 - 12:58:23 send message to johanblok

Men is hier weer veel te persoonlijk gaan doen.

Als je geen verdere bewijzen/gegevens publiekelijk wilt maken, heeft het weinig zin om te stellen dat iets wel of niet het geval is. Nu blijven er alleen maar vragen hangen, die het wantrouwen alleen maar vergroten.

@Karel: misstanden moeten zeker niet onder de pet gehouden worden, hoe meer openbaarheid hoe beter, mits juist, geverifieerd en genuanceerd.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-10-23 - 13:10:57 send message to ParkietenPeter

Henk,

Uiteraard bedoel ik zeer zeker niet dat Molinetti iemand zomaar als clown mag uitmaken. Naar hem toe wil ik dan ook aangeven dat dit niet netjes is. (mijn excuus dat ik dit nu pas zeg, maar ik zag daar niet een persoonlijek aanval in)
Het is zeker niet de bedoeling om één persoon te "pakken", de bijdragen worden door mij zeker niet per persoon gelezen! Mocht je dit zo voelen, dan wil ik mij daar zeker voor verontschuldigen, Henk. Maar ik kijk echt niet met de gedachte: "Wat heeft Hdra nu weer geschreven." Zeker omdat ik weet dat de bijdragen van jou zeker kwalitatief genoemd mogen worden en welkom zijn. (ook dat was dus niet op de persoon bedoeld.)

Verder heb ik jou enkel de vraag voorgelegd of jij tevreden zou zijn met een antwoord als: "Ja, daar heb ik ervaring mee, maar meer zeg ik je niet.razz :p"
Blijkbaar zou jij hier wel tevreden mee zijn. Zoals ik al schreef 'dat mag'. Maar dan neem ik aan dat ik wel een uiting van bezordheid mag geven als moderator zijnde dat e.e.a. weer uitdraait op een klein moddergevecht, als gevolg van een zeer gereserveerde mening.

Wie de schoen past trekke hem aan. Dit geldt zeker niet alleen voor Henk, maar voor iedereen.

Aan Karel, wil ik zeggen dat als je niet wilt deelnemen aan de "alles-moet gezegd-worden-RTL-boulevard-sfeer" is dit goed, maar; tot dusver heeft VogelArena zich sterk proberen te maken om kennis te delen en zo te voorkomen dat er meer dierenleed plaats vind warbij het een databank kan zijn voor de beginner en de gevorderde kweker/liefhebber.
Als je dan niet alles wilt zeggen, hoe moet een lezer dan autoriteit hechten aan het gesschrevene? Iedereen schrijft al zoveel en zoveel tegenstrijdigs. Door feiten bij naam te noemen creeer je deze autoriteit.

Ik hoop e.e.a. verduidelijkt en verzahct te hebben,
Peter

ps. verwijderen van alle gestarte topics en bijdragen, daar beginnen we natuurlijk niet aan.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2006-10-23 - 13:16:12 send message to Karel

quote
misstanden moeten zeker niet onder de pet gehouden worden, hoe meer openbaarheid hoe beter, mits juist, geverifieerd en genuanceerd.




Volledig mee eens en dat is naar mijn mening hier ook gebeurd. Dat anderen nog eens extra willen verifieren omdat het anders niet geloofd wordt, is voor hun eigen rekening.
Voor mij is dat niet nodig, als nergens uit blijkt dat iemand een verhaal de wereld in wil brengen, dat niet op waarheid zou berusten.

Anders is het naar mijn idee, als het om aanvallen op personen of bedrijven gaat. Dan zijn harde bewijzen nodig om aan te tonen dat het bijvoorbeeld niet om een persoonlijke wraakactie gaat. In dit geval is daar sprake van.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 107 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede