Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > opzettelijk onvruchtbaar maken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-10-21 - 12:58:59 send message to molineti

quote
Voor de mensen die nu reageren mag ik die site? Nee, u mag zelf op onderzoek uitgaan.



En dan andere ,,een beetje kinderachtig ,,noemenlaugh :D


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-21 - 18:01:34 send message to ferry1

molinetti niet zo zeiken over henk die man is al jaren bekend kweker en die weet heel goed waar hij het over heeft. en dat zal je ongetwijfeld zelf ook wel weten maar krijg de indruk dat het beetje jaloezie is allemaal.


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-10-21 - 19:26:32 send message to jani

Vind ook indien je A zegt je ook wel B mag zeggen,of is het toch een beetje overdreven?


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-10-22 - 11:45:34 send message to Hawkeye_NL

Een ieder heeft zo zijn/haar beweegredenen om kennis, ervaring of gegevens al dan niet te verstrekken.
Wees blij met de informatie die je krijgt en heb respect voor de grensen die mensen hebben!


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-10-22 - 15:56:02 send message to jani

Zou graag de hele waarheid weten en geen halve waarheden of wat dan ook.


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2006-10-22 - 16:27:43 send message to tropic

Dat is toch eigen aan de vogelwereld. Halve verhalen, halve of hele waarheden, en tot slot geheimzinnigheid troef. Wie wordt daar slimmer of beter van??
Het zijn wel gewoonlijk die mensen die dan achteraf zeggen dat het er geheim aan toe gaat tussen de vogelliefhebbers. Begrijpe wie begrijpe kan.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-22 - 18:37:29 send message to hdra

Dank je wel Ferry. De reden waarom je graag het bewijs wilt (heb je mail gelezen) hebbben vindt ik zeer legitiem. Ik ga er echter wel vanuit dat je deze niet verder verspreid. Zoals Hawkey schreef er zijn grenzen en die bepaal ik zelf en laat me niet door sensatie beluste mensen verleiden. Die het vervolgens op allerlei sites zetten. Heb dit al eerder mee gemaakt. Mijn reactie was geplaatst om het feit dat iemand de vraag stelde of dit gebeurde. En zo als je kunt zien , ja dus. Incidenteel of structureel? Meer dan ik dacht, maar structureel weet je nooit want alleen de betrapte gevallen komen aan het daglicht Je ziet nu de voorbeelden en heb nu ook een adres van een zeer grote kweker die je meer kan laten zien. Ik hoop dat je er verder uitkomt

henk


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-22 - 18:47:20 send message to ferry1

henk ik heb de foto s gezien en de beelden
ik heb inmiddels kontakt met de door jouw vermelde kweker ik moet er komend weekend heen


henk bedankt


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-10-22 - 18:49:19 send message to molineti

Ferry1,

Sommige zeiken nu 1maal,andere doen weer grenzeloos intressant.

Zo heeft iedereen wel wat,en zijn eigen reden ervoorwink ;)

P.S jalouzie ken ik gelukkig niet,en zou ook niet weten waaromwink ;)


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-22 - 18:57:45 send message to ferry1

je loopt wel te zeiken waarom zeik je een ervaren goeie kweker anders af op mijn is het niks anders dan jaloezie. ik ken henk al een tijdje en ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op beter weten of interesand gedoe
ik twijfel geen seconde aan zijn dingen die die zegt en daarbij heb ik hier van de beelden gezien


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-10-22 - 19:10:30 send message to molineti

Lees je eigen postings FF na,kun je lezen hoeveel waarde jou gezeik heeft!!!

´´jaloers´´ wat een kinderachtige praat!!

Je kunt nog niet 1 ding noemen waaropwink ;)


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-10-22 - 19:13:01 send message to jani

Als men er niet verder wil op ongaan omdat men anderen in de problemen kan brengen,betekend dit gewoon dat men joemelaars beschermt,indien het niet zo is was het beter geweest dat je gewoon zweeg dan stelde er ook niemand vervelende vragen voor jou.
Vind het gewoon niet fair tegenover andere liefhebbers.


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-22 - 19:16:04 send message to ferry1

kinderachtig of niet je vond het wel de moeite waard om er ff op te reageren dus het zal je toch wel raken en daarbij weet ik wat waar is. en zijn er gelukkig nog wel echte kenners als henk bijv. die hun ervaringen willen delen met andere zodat andere er ook op gewaarschuwd zijn. als ik jouw zo hoor ben je geen kenner


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2006-10-22 - 19:19:39 send message to ferry1

klinkt eerder als een beter weter molinetti


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-22 - 19:26:08 send message to hdra

Snap het niet. Stuur ik iemand een bewijs. Overigens die ik vertrouw en dan is het ook niet goed. Ga geen oorlog hier beginnen zo zijn er al verschillende topics gesloten. Als ik iets beweer dan is dit met bewijzen. Sommige herinneren zich wellicht die belgische clown nog wel. Hier was ik zeer fel maar heb ook daar bewijzen aangeleverd. Echter gezien allerlei bedreigingen in de deze mooie vogel wereld kijk ik wel 3 keer beter uit.

Molinetti ik heb net als die ferry ook al eens zo een Pm van je gehad. Lok je nou bewust het een en ander uit? Een beetje anders reageren zou volgens mij ook kunnen?

Henk




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 115 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede