Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > WILDVANG MOET STOPPEN
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>


Auteur Onderwerp : WILDVANG MOET STOPPEN
whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-14 - 20:02:43

Ik had bij het vorige topic dit filmpje vergeten, echt te bizar voor woorden, heeft niets , maar dan ook niets meer met hobby te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=8T_ehcN5LA4


rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2009-07-14 - 22:08:32

Ja hoor!!!!! Daar zijn ze weer de 25 jaar en nog oudere foto's. Verdiep je eerst eens ergens in en ga dan schreeuwen en gebruik de zoek functie van dit forum.


Rob


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-14 - 23:22:28

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

nou nou, kom maar met je nieuwe filmpjes dan als je het beter weet, je zegt a, zeg nu dan ook b

en geef dan ook een goede reden waarom het NIET zou moeten stoppen. want jij hebt jezelf er zo te horen héél goed in verdiept, dus bij deze we wachten geduldig op je antwoord!!!!!!!!!!!!!wink ;)


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-07-14 - 23:26:59

heeft niets , maar dan ook niets meer met hobby te maken.

Neem aan dat je onmiddellijk stopt met je hobby.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-14 - 23:38:19

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Bovendien wildvang is ook niet eens meer nodig, tegenwoordig is er voor een hele hoop soorten genoeg nageslacht, en bovendien is het ook een uitdaging om van "moeilijkere soorten " nageslacht te krijgen.( zie ook:Forums Home > De kroeg > Kweken wordt steeds makkelijker(?)
maar zoals gezegd ben ik zéér benieuwd naar het antwoord van Rajar.


rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2009-07-15 - 08:36:28

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Wat wil je nou???
Nieuwe filmpjes die zijn er niet omdat het allemaal ouwe meuk is wat er te zien is en wat jij en anderen iedere keer weer als nieuw op forums en in de media laten zien.De toestanden waar jij het over hebt zijn allang (uitzonderingen daargelaten )niet meer aan de orde. En hobby is niet hetzelfde als smokkelen.En moet ik nieuwe filmpjes laten zien jij komt met gedateerde zooi.

PS Deze discussie lijdt verder nergens toe dus ik geef verder geen reactie meer!!!!!!
Rob


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2009-07-15 - 08:45:36

IK begrijp nog de zin, nog het doel van deze post?


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-07-15 - 09:09:03

buldog
de inmport van wildvang is al 4of 5 jaar verleden tijd .en net wat rob zeg die filpjes en foto's zijn oude toestanden.



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-07-15 - 09:13:56

Hmm ik meende ook smokkel foto's te zien, dus geen "importfoto's". Import is legaal, smokkel blijft illegaal, kijk maar eens wat via het voormalige oostblok hier zomaar blijft binnendruppelen.

Bovendien zijn er nog genoeg niet EG landen waar het wel is toegestaan. Het hoeft niet altijd hier te gebeuren, dus?
Gert


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-15 - 09:34:54

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Rajar

precies wat ik dacht een ander afkraken, maar zelf niet met bewijzen komen waarin het tegenovergestelde blijkt.
Het gebeurd nog steeds , alleen wordt men steeds "lucratiever"maar ik bedoel er niets persoonlijks mee hoor, het staat een ieder vrij zijn mening te geven, en dat hebben wij beiden gedaan, allen zou ik zeggen doe je oogkleppen eens af, of geloof je dat sinterklaas ook nog steeds bestaat????

en Gert inderdaad, ze komen ook via de oostbloklanden waar het wel toegestaan is, en dan komen ze daarna alsnog hier terecht.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-07-15 - 10:09:00

Quote?

en Gert inderdaad, ze komen ook via de oostbloklanden waar het wel toegestaan is, en dan komen ze daarna alsnog hier terecht.
WB

En hoe gaat dat dan in zijn werk. Ik zie ze hier niet zo gauw aangeboden worden. Is dit niet een van de zoveelste hardnekkige spookverhalen binnen de vogelwereld. Van Dooren en WB jullie zijn hier nogal stellig in dus ik denk dat jullie hier dan ook voorbeelden/bewijzen van hebben?????????

gr

Henk


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2009-07-15 - 10:23:04

@whitebulldog
Ik kreeg nog steeds geen antwoord op mijn vraag?


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2009-07-15 - 10:25:16

Zie mijn reactie bij kweek en verzorging.

Ruud


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-07-15 - 11:06:36

Laat is zo zeggen, bij bepaalde ondersoorten die in het verleden nauwelijk voorhanden waren in de loriwereld zie ik nu soms vogels opduiken met de perfecte kenmerken van de ondersoort zonder vermixing. Ook hoor ik dan waar ze vandaan komen, van oostblok landen die ze dus eerst nooit hebben gehad.

Bovendien zijn enkele soorten plots hier die er nog nooit waren. Kan dus ook niet.

Tja zomaar namen noemen, toemaar, dat is iemand beschuldigen. Voordat je dat doet moet je dus goede papieren hebben anders wordt het smaad en laster. (en ik heb al genoeg andere dingetjes aan de kop)
Gert


barmsijscabaret
Website Member
Posts :20

Website Member
2009-07-15 - 12:21:14

Maar het blijft wel hilarisch dat je beelden gebruikt met duidelijk de zak van SABENA in beeld. De laatste vlucht van SABENA is ondertussen toch al 8 jaar geleden ...

Een betere oplossing vind ik streng gecontroleerde import, want zoals de situatie nu is kan je veel geld verdienen met smokkelen van bepaalde vogels. We (vogelliefhebbers) moeten ook niet hypocriet doen, er is inderdaad onregelmatige illegale import waarbij waarschijnlijk de vogels getransporteerd worden in schrijnende toestanden.

Is het aan de liefhebbers om deze wantoestanden aan te pakken of laat je dit best over aan de bevoegde instanties? Mij lijkt optie 2 aangewezen.


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-07-15 - 12:50:58




Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 151 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede