frans@
als alleen de verzonnen of de benoemingen van namen jou dwars zit doet niets af dat er wel degelijk info staat waar men wat aan heeft. dat blijk ook wel over de gekopierde delen over gezoomd omdat niemand weet hoe het precies vererft .met andere woorden de grootste vijand van die site maak wel hypocriet gebruik er van en is jou raad gever influisteraar .dus het is wel degelijk een nuttige site niet alleen voor beginners blijk .hoop dat je antwoord genoeg heb want op de vreemde uitkomsten doen jullie zeker af als onzin,kan niet ,zit op een ander locus enz enz. ps. is er al een lutino oranjeborst
m.v.g eric
Kijk Eric dat is nou het grote verschil tussen jou en mij.
Jij leeft van aannames en een rijkelijke fantasie.
Als je het niet meer weet ga je er derde bij halen die hier totaal niet van toepassing zijn.
Je ga dan mensen beledigen, maar dat zegt meer over jou dan over die andere.
Ik heb al tig keren gevraagd om eens met inhoud te komen, maar helaas is dat niet gekomen.
Ik heb een paar hele simpele vragen gesteld helaas geen antwoord mogen ontvangen.
Wat mijn belasting adviseur hier in dit topic van toepassing is weet ik niet, want die is de enige die mij van enige raad voorziet en iets in fluistert. Of gaat hier de gezegde op, hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Kijk het is helemaal niet erg als iemand de genetica niet snapt, je wordt er echt niet minder liefhebber door. Maar ga dan niet hoog van de toren blazen als of je het allemaal (beter) weet. Gelukkig weet ik ook nog niet alles maar leer graag bij, en dat meen ik echt.
Informatie voor een eerlijk onderzoek moet je overal halen, al zijn het dingen waar je niet mee eens bent, het is een mening van een liefhebber en die telt altijd mee.
In het verloop van het onderzoek kom je er van zelf achter of de info klopt of niet.
Wat betreft de oranjeborst ino misschien zijn die al veel vaker gekweekt dan dat we denken, maar worden ze als aqua ino aangezien met een afwijkende kleur.
Voor de rest ben ik blij dat er nu ook mensen in dit topic reageren die de genetica kunnen volgen.
Ik vindt dat ook veel interessanter om te volgen, daarom vindt ik het ook jammer dat ik op jou negatieve bericht heb moeten reageren. Dus nu ga ik lekker achterover leunen en genieten.