Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > verse wilgentakken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2009-01-04 - 16:39:17 send message to rajar

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Ook geen wilgentakken geven van bomen naast boomgaarden en groenstroken waar met round up of andere bestrijdings middelen wordt gespoten.
Mijn rose's sjouwen de bladeren het broedblok in dus het lijkt me wel zinvol om ze te laten zitten in dit 'happy :)

Mvg Rob


Bart 2
Website Member
Posts :23

Website Member
2009-01-11 - 17:47:08 send message to Bart 2

Ik geef de takken met bladeren en al, spoel niks af. Volgens de dierenarts kunnen gezonde vogels gerust het hoofd bieden aan mogelijke vervuiling van andere vogels. Trouwens, mijn buitenvluchten zijn niet overdekt, en staan onder de bomen. Dus valt er al wel eens iets in de volière. Ook van de eekhoorns die ik dagelijks in de tuin zie.
Wat de bladeren betreft, ik zi emijn amazones altijd eerst de bladeren "plukken", en aan de steeltjes knabbelen. Geeft inderddad wat "rotzooi" in de kooi zoals eerdere reacties aangaven, maar is dat een probleem? Even met de rijf door de kooi, en het is zo opgeruimd. Als ik zie hoeveel plezier de vogels er aan beleven, vind ik het onverantwoord ze dit te onthouden.


wings
Oud Lid
Posts :207

Oud Lid
2009-01-11 - 18:43:37 send message to wings

Hallo beste wilgentakkenknippers nooit eens problemen gehad als je aan het knippen of zagen bent.
Ik voel me altijd net als een stroper.
gr Jan


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-01-11 - 19:29:59 send message to danielkempenk

haha ja ken het gevoel van ''stroper''
deze week had ik mazzel de gemeente had al wat knotwilgen gesnoeit en lagen mooi op stapels dus maar gelijk de hele auto volgepropt.
maar soms is het wel is ''lastig'' om aan takken te komen.

gr.daniel


Bart 2
Website Member
Posts :23

Website Member
2009-01-12 - 21:19:51 send message to Bart 2

Geen probleem bij ons. Knotwilgen bij de vleet rond de weilanden in de buurt. Ik denk niet dat mijn 5 takken per week ook maar het minste verschil maken, ik heb nog nooit last gehad met de landbouwers in de buurt.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 171 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede