Grappig is het niet maar wel heul apart. Op marktplaats biedt iemand plumeau grasparkieten aan. Prijst het aan als iets bijzonders en wil er goed geld voor beuren. Het gaat echter om feather dusters. Een afwijking die volgens mij beschouwd moet worden als een ziekte
Heb je gelijk in Henk dat beginnende liefhebbers met vogels beginnen zonder gebreken .
Een kleine kanttekening erbij : beginnende liefhebbers worden vaak belazerd door dat rot geld nu worden vogels aangeboden waarvan bekend gemaakt wordt dat er gebreken zijn en dan is het aan de beginnende liefhebber om na te denken , wil ik met 'kneusjes 'beginnen die mogelijk wel goede kweekvogels zijn of betaal ik een hogere prijs voor complete vogels .
In een leerproces gaat er geregeld wat mis en heb je minder kostbare vogels is de buil die je valt minder erg dus vind ik persoonlijk dat dit een redelijk alternatief kan zijn want ook ik heb vogels aangeschaft waar wat aan mankeerde en er was verder niets mis met de vogels goed kweken maakt veel goed
Heb nog een hele kleine groene halsbandparkiet pop te koop. Mist een nagel en is geringd 2010
Heeft het formaat van een kleine Afrikaanse halsband Is 25 cm,prijs 100 euro
Deze stakker is eerder in het forum besproken geweest als ik me het goed herinner en die gast durft er nog geld voor te vragen ook