Wil de reactie van een briljante kweker niet voor mezelf houden . Eerst mijn reactie naar hem toe en vervolgens het 'vriendelijke'antwoord als het mag van Karel en ik zal geen namen noemen buiten me eigen .
Beste xxxxx
Split voor grijsgroen BESTAAT niet
grt
P.Rooth
-------------------------------------------
hallo
spilt voor grijsgroen bestaat wel.
ik fok al 10 jaar er meer
je fokt 50 /50
maar dat weet jij ook wel
ik zie jou advertentens ook en daar stond ook split op voor grijsgroenen
groetjes
===============================================
Hallo
Ik heb geen splitten voor grijsgroen maar Grijsgroen Split voor ISABEL en dat is een geslachtsgebonden mutant
Grijsgroen met een wildkleur geeft niet altijd 50/50 grijsgroen en wildkleuren kan ook 100% grijsgroen zijn en 100% wildkleur kan ook
U zou zich beter dienen te verdiepen in mutatiekweek waarbij het Boek van Sjack Bastiaan een aanrader is .
Kweek iets langer met de edelparkiet mutaties en uw advertentie deugt simpelweg niet vandaar ik u een mail gezonden had
Groet
Paul Rooth
===============================================
Een enigzins aangebrande reactie
jouw advertentie wel dan
ik zorg wel als je een advertentie zet .
dat mensen niet naar u luisteren.je kun wel een advertentie geplaats hebben dit doe ik ook als u er een heeft
--------------------------------------------------
Mag hopen dat hij zijn woord houd en mensen op mijn advertentie attendeert ken alleen maar gunstig zijn voor nietsvermoedende beginners .
Daarbij komt dat ik een kleine uiteenzetting van mutatie grijsgroen geplaatst heb op MP en de advertentie van xxxxx eraf gehaald is
Paul