Gekortwiekt gaat over , verlamde pootjes waarschijnlijk niet dus de vergelijking slaat nergens op.
Ik vind het juist verfrissend dat iemand zo eerlijk is om aan te geven dat de vogel iets mankeert. Of het verkoopt is een tweede maar de eerlijkheid is niet grappig maar te waarderen.
quoteKwam je vaker tegen op een vogelmarkt en verkopen dan het vervoerskooitje ( loper ) gratis erbij
klopt paul heb ik ook al eens gehad echter nu niet meer want zorg dat ik niet meer op markten koop en zorg dat ik de vogel goed inspecteer van te voren. daarna een tijd in karantaine en
Ik denk dat ik namens iedereen spreek...maar dit is werkelijk waar niet te geloven. Dat je op zo'n manier je geld wilt verdienen.
Wat een creativiteit in oplichting. Als je deze oplichtingsenergie in je werk een of een studie zou steken dan verdien je waarschijnlijk het tienvoudige.
ARA Macao staat zeer spaarzaam 2004-. Ara caninde staat fokinstellingen twaalf jaar of beoogt 0-1 + of-dezelfde leeftijd vordert ARA auricolis 0-1 beoogt ARA ernstige adult 1-0
ANONIEM 2012-01-09
Over vertaling gesproken hier maak ik ook geen soep van. En deze staat niet op mp maar op va