marnic
Oud Lid
|
2004-05-18
-
17:25:01 |
|
Ik heb de discussie eveneens gevolgd en moet zeggen dat de bevindingen van Hawkeye tot zover zeer positief klinken.
Ben benieuwd hoe de (eind)conclusie over een week of 6 is, dus graag geregeld een update van de bevindingen, b.v.d.
|
smedinga
Website Member
|
2004-05-18
-
18:36:14 |
|
Ook ik keek belangstellend naar de mening van hawkeye, natuurlijk was ik zelf tevreden, ik vindt absoluut dat iedereen het eerst zelf moet proberen, voor mij is het een uitkomst
gr bert
|
JeroenBosch
Oud Lid
|
2004-05-18
-
19:35:06 |
|
Beste Karel,
Eucalyptus houdt alleen muggen op afstand en de luis en mijt. Vliegen houdt het niet tegen.
Ik heb verder ook geen ervaring met vleeseters maar ik wil wel even voor je informeren wat je hiervoor kan gebruiken.
Als ik een oplossing heb gevonden dan laat ik het even weten.
Groeten Jeroen
|
Karel
Website Member
|
2004-05-18
-
21:48:39 |
|
Fijn Jeroen, Dat stel ik zeer op prijs!
|
JeroenBosch
Oud Lid
|
2004-05-19
-
19:19:29 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
Beste Karel,
Ik heb even rondgevraagd wat je tegen vliegen kan gebruiken, en helaas is er vrijwel niks wat vliegen op afstand houdt, er is wel spul voor, maar niks wat onschadelijk is voor vogels.Al komt er geen schimmel vorming voor met LantroX, dus weinig kans op maden.
Als ik je nog ergens mee kan helpen, vraag het gerust.
Groeten Jeroen
|
DE MOTOR
Website Member
|
2004-05-19
-
22:01:41 |
|
veel mensen doen voor vliegen vapona strips in het vogelhok een kennis van mij gebruikt het ook maar zet ze helemaal open en laat ze 1 dag buiten staan en het werk goed bij hem.
|
JeroenBosch
Oud Lid
|
2004-05-19
-
22:23:35 |
|
Ik heb juist gehoord dat dit giftig is?
Groeten Jeroen
|
Karel
Website Member
|
2004-05-19
-
23:20:24 |
|