Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Afscheid Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-11-22 - 01:27:50

@Laurenzo, beetje jammer hoe je reageerd. Ik weet niet precies wat er gezegd is tussen ParkietenPeter en jouwzelf, maar omdat zo naar voren te brengen in dit topic, dat is wel wat overdreven. ParkietenPeter doet ook gewoon zijn best om er het beste ervan te maken.

@Wickingh , ik kan me niet meer herinnereren dat die zweverige materie van Laurenzo (of L. Walraeven) was, maar dat krijgen we vast nog wel te horen als dat niet het geval was.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-11-22 - 07:07:24

Uhh gaan we niet een beetje te ver?? Iemand vertrekt hier en alleen in het geschreven woord in het forum, niet van de site. Er zijn tientallen die dat doen door de site te verlaten maar die doen het niet publiekelijk. Nu gaat iemand weg om persoonlijke redenen, want zeg nu zelf is het hier nu zo'n drama met de reacties???
Zelf ben ik hier ook nog nauwelijks omdat het zelden nog echt over vogels gaat.
Ik heb helemaal niets tegen Henk o.i.d. maar het lijkt nu wel of er iemand is overleden.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-22 - 09:13:13

@Agabird.
Was iets met aardstralen ofzo Jan, en daar hadden zij de oplossing wel voor.

@Niltava

Het is allemaal ook niet wereldschokkend maar misschien wel een goede aanleiding om de sfeer eens flink te verbeteren.
Of wil je dat er hier een klein kliekje overblijft die de rest die anders denkt wegpest?
Ik geloof niet dat dat de bedoeling kan zijn,

mvg Frank


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-11-22 - 10:54:17

@ frank,

Snap de strekking niet van jou verhaal.

Vind gewoon dat hier overdreven gereageerd wordt.
Zoals al eerder gezegd door een ander, henk heeft gevoel van drama. In mijn optiek ga je gewoon weg als je je hier niet kunt vinden, jammer maar helaas.
(En even voor de duidelijkheid ik heb niet tegen henk o.i.d.)
Volgens mij is er hier de laatste tijd weinig schokkends gebeurd o.i.d., maar misschien heb ik iets gemist.

En wegpesten?? dat gebeurt hier toch niet?Als men tenminste dat hier al vindt, tja dan vraag ik me af hoe je de echte wereld ervaart. Bovendien bij pesten zal Peter of Jan de nodige actie ondernemen.

Nogmaals jammer als Henk hier weggaat -> en dan alleen nog maar in het forum...

Soms is spreken zilver en zwijgen goud.. ik zwijg maar weer.....


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2007-11-22 - 11:53:30

Ik heb dit in stilte gevolgd. Ken Henk helemaal niet, dus ben neutraal in deze.
Persoonlijk vind ik het een beetje "showgehalte" hebben om op die manier in de belangstelling te willen staan. Je verlaat een forum of je verlaat het niet. Stel dat morgen iedereen die denkt onheus, onbeleefd, of noem maar op , behandeld te zijn, hier ook zo een topic zou openen. We zouden nogal afscheid moeten nemen, en helemaal geen tijd meer vinden of hebben om over vogels te praten. (waar het tenslotte allemaal om gaat).
Ikzelf vind de reaktie van Henk overgedreven. Als je geen gelijk krijgt , wil nog niet zeggen dat je aangevallen wordt. Ieder zijn mening, door de één al wat groffer overgebracht dan de ander, maar volgens mij nog altijd binnen de fatsoensnormen, anders hadden de moderators al wel gereageerd. Dus, laat het gewoon voor wat het is, ga of blijf, maar verkoop er geen drama schow rond.wink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-11-22 - 12:28:12

quote
Is een moderator hier neutraal en onafhanklijk in zijn postings of zou hij dit niet moeten zijn??? Of wie meer post, meer mag zeggen/posten?
Maar ja, ik ben geen krombekker, zal het daar aan liggen, PP?

Luister goede vriend,

Ik krijg hier een aardig dejaveu bij. Ben jij de volgende in-line om VogelArena aan de kaak te stellen voor de Lieve familie?
Je hebt er al 25 geplaatst en "zeek" nu een ander lid regelrecht af in een discussie die al bijna 2 jaar voorbij was (februari 2006), waar ik als moderator dus op moest reageren omdat dit tegen het forumreglement is en dit mijn taak is. Iets wat je aan jezelf te danken had! Wat ik je antwoorde:
quote
L.Walraevens,

Wat is dan de meerwaarde van het oprakelen van een discussie die al anderhalf jaar gelden gevoerd is???

Brengt dit warmte???
Als je deel wilt nemen hoeft dat niet op zo'n manier.

dank u.

Parkietenpeter


Waarna jij jouw reactie verwijderde.

Nu kom je met een bijdrage die kant nog wal raakt in een discussie die heel ergens anders over gaat! Op deze manier hoef je VogelArena niet te verzieken.

Laat dit liever achterwege en houdt het fatsoen aan je zelf.

ParkietenPeter


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2007-11-22 - 12:57:20

henk is niet de eerste die afscheid neem er zijn er nog een paar die je zelde of niet meer hoor .en allemaal door de zelfde mensen die heel negatief waren naar die persoonen toe .

niet dat ik het altijd eem=ns ben met deze mensen maar daar is het forum ook voor en je hoef het ook niet altijd eens te zijn.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-22 - 13:00:00

quote
Ieder zijn mening, door de één al wat groffer overgebracht dan de ander, maar volgens mij nog altijd binnen de fatsoensnormen


Onwaarheden als zijnde feiten over anderen neer zetten worden door de betrokkenen als uiterst onfatsoenlijk ervaren.

mvg Frank


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2007-11-22 - 16:34:05

Is best waar vicking, maar ik kan niet in andermans plaats oordelen of waar- of onwaarheden, vandaar



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 248 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede