Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Afscheid Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Afscheid
mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-20 - 19:26:45

Van de Gaal nam vorige week afscheid als analist op TV. Hij gaf aan dat iedereen nu wel gehoord had wat die te vertellen had etc etc.

Dat gevoel heb ik op dit forum nu ook. Ik heb het er wel mee gehad. Je moet zo voorzichtig zijn wat je zegt anders vliegt men erop etc. Ook vind ik het knap dat mensen weten hoe je bent als ze je niet eens kennen etc.

Ik heb altijd op de scherp van de snede hier met veel plezier gecommuniceerd. Ik wens dan ook iedereen heel veel plezier, net als ik hier beleefd heb op dit forum.

Uiteraard blijf ik gewoon op chat, daar communiceren we nog op een leuke wijze en in principe "rechtstreeks".

Het afscheid van het forum neem ik wel overwogen en zal hier in dit topic ook niet meer op reacties reageren.

Gr

Henk


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-20 - 19:38:38

Jammer Henk,

zal je commentaar en bijbehordende discussies missen.
Misschien dat je hier nu niet wil reageren , dat zal ik respecteren, maar ik hoop dat je op deze beslissing terug komt,

mvg Frank


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2007-11-20 - 19:55:34

Mensen nemen het internet veel te serieus.


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2007-11-20 - 19:56:32

ik vind jammer henksad :(


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-11-20 - 21:07:36

Altijd jammer als er iemand vertrekt. Zeker als het iemand is met ervaring en verstand van zaken en die de discussie niet uit de weg gaat.


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2007-11-20 - 21:32:17

erg jammer, je hebt veel kennis en ervaring, wat hiermee voor het forum verloren gaat.


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2007-11-20 - 21:35:02

henk jammer dat het zo moet lopen.

voor de bet weters mensen iedereen probeerd hier zijn eigen mening te geven en het zijn geen aanvallen!!!!!waardeer dus ook andere mensen hun ervaring en gedachten en waneer niet eens ga er normaal mee om zou een stuk prettiger zijn


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-11-20 - 22:33:23

Dingen die er op internet gezegd worden moet je nooit te persoonlijk nemen. Het maakt niet uit wat mensen tegen mij zeggen, als ik ergens op wil reageren doe ik dat gewoon.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2007-11-21 - 07:41:00

Dat is makkelijker gezegd als gedaansad :(
Ik heb er soms ook moeite mee, daarom reageer ik ook niet meer zoveel op het forum.

Groetjes,

Lennardwink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-11-21 - 09:04:45

Zoals ik al vaker gezegd heb; als iemand zich 'aangevallen' voelt laat hij zich dan tot de moderatoren richten!

Ik kijk natuurlijk ook mee met de berichten op het forum maar ik kan niet zeggen dat er echt over de schreef gegaan wordt.
Sommige discussies zijn iets heftiger.
Niet iedereen heeft de capaciteit om zo te schrijven dat het niet verkeerd kán vallen.
De ene opmerking lokt nu eenmaal de andere uit, zonder een verwijt te maken.

Om dan nu zo te reageren is in mijn ogen een beetje overdreven, maar goed zo voelt men zich soms.

Iedereen mag op vogelarena posten mits men zich aan het forum-reglement houdt. Dit wordt in mijn ogen niet stelselmatig overtreden.
Als ik namelijk elke opmerking waarvan ik zou kunnen verwachten dat er ooit iemand aanstoot aan zou kunnen gaan nemen of niet wenselijk acht censureer, is het ook niet goed.

Wees volwassen, laat ieder in zijn waarde en post zoals je zelf aangeschreven wilt worden. (kort samengevat)

Aangezien er niemand mij of Agabird benadert dat hij/zij onheus bejegend is geworden, moet ik concluderen dat het een storm in een glas water is!

Dit is een fase en gaat voorbij.

ParkietenPeter


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2007-11-21 - 09:20:30

Zonde, zeker als je om deze redenen vertrekt


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2007-11-21 - 09:56:02

Jammer! Jij hebt zo vaak in die discussies voor een gezond evenwicht gezorgd.


erika
Website Member
Posts :239

Website Member
2007-11-21 - 10:02:18

ik vind het ook jammer dat je weg gaat ! je bent toch iemand met veel ervaring, maar gelukkig spreken we je nog op de chat happy :)


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-21 - 12:36:14

quote
Aangezien er niemand mij of Agabird benadert dat hij/zij onheus bejegend is geworden, moet ik concluderen dat het een storm in een glas water is!


Het weghalen van reply's om zo de discussie een heel ander aanzien te geven.
quote
user wiped their message



Het belasteren van de deelnemers zonder enig bewijs .
quote
@wickingh, je hebt toch voor derden geelvleugelara's grootgebracht?

Heb je toch ook "gesmokkeld" met de regels van lijst 1 vogels?


Het onnodig schofferen van mensen die aan de andere kant van de discussie staan.
quote
Doe niet zo zielig en jok niet zo.

Het erbij halen van zaken die niets met de discussie van dat moment van doen hebben.
quote
voorbeelden zat


Zijn toch zaken die ergenis opwekken,omdat het niet van respect getuigd naar de medeforummers.
Moet daar iedere keer op ingegrepen worden?
Denk het niet, maar het zou wel eens aardig zijn om onderling te strijdbijl te begraven en normaal met elkaar om te gaan.
En accepteer dat iemand wel eens ergans anders over denkt, dan krijg je constructieve discussies ipv ergenis.
Misschien is het ook eens een idee om , op een vogelgerichte locatie elkaar eens op een andere manier mee te maken, irl zien zaken er soms heel anders uit,

mvg Frank


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-11-21 - 13:04:03

Niet dat ik van mening ben dat het zó enorm triest gesteld is met VogelArena, maar; heeft iemand dan een suggestie hoe dit forum beter te laten zijn dan andere? Laten we het positief keren.

Suggesties zijn welkom.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-21 - 14:06:28

Zoals ik al zei,organiseer een meeting irl zien dingen er vaak heel anders uit.
Dan geef je als kerels elkaar de hand,en gaam we door met waarom juist dit forum zo belangrijk is.
Het elkaar helpen en stimuleren bij verzorging en kweek van onze hobby,

mvg Frank



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede