Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Marktplaats. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-01-25 - 16:01:49

quote
sja maar marktplaats dekt zichzelf ook in door aan te geven dat het om de waarde gaat en niet om het gevraagde bedrag .. denk dat ze dus 100% in hun recht staan .. en aan de mensen die willen adverteren de keuze om er te adverteren of niet


Op zo'n manier jaagt marktplaats wel klanten weg. Als bv. vredesduifjes volgens hen een waarde hebben van over de €200,- gaat de verkoper natuurlijk nooit die advertentie plaatsen, omdat er in de praktijk niemand zoveel voor betaald (of bij marktplaats werken van die vrijgevige mensen wink ;))


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-02-17 - 08:39:37



rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2006-02-17 - 14:34:55

ter aanvulling nog even dit:

AMSTERDAM - De belastingdienst zal dit jaar extra alert zijn op bijverdiensten, zoals handel op internet. Daarbij zal het niet gaan om mensen die zo nu en dan iets te koop aanbieden, maar om mensen die handelen om inkomsten te genereren. Veel mensen geven deze inkomsten niet op aan de belastingdienst, terwijl dit wel moet.

Om de internethandelaren te detecteren zal de fiscus een speciaal zoekprogramma gebruiken, Xenon genaamd. Geschat wordt dat ongeveer 1500 mensen kunnen leven van het handelen op internet. Duizenden houden er een behoorlijke bijverdienste aan over.

Bron: Nu.nl


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-02-18 - 15:03:45

Ik hoorde laatst op de radio zelfs dat mensen hun baan opzegden en zich volledig richtten op de handel via marktplaats e-bay etc.
Wel gewoon legaal als ik het goed begreep(en niet in vogelswink :) )


ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2006-02-18 - 15:59:28

voor diegene die 6 euro teveel vinden heb ik een verheugende mededeling, advertenties op marktplaats worden binnenkort gratis voor particulieren, alleen de handelaren gaan nog betalen voor plaatsing.
dus de 200 euro grens vervalt.
ik blijf in ieder geval bij vogelarena, bereik ik tenminste de doelgroep.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-02-19 - 07:56:46

ik adverteer tegenwoordig alleen maar hier op de arena en op speurders.nl dit vind ik ook nog wel een redelijke site. maar de meeste vogels heb ik toch gewoon via de arena verkocht.
dus wat wil je nog meer.

groeten bert


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-02-19 - 19:50:02

Bert

Ook ik ben een liefhebber van deze site. toch moet ik constateren dat ik meer respons krijg van kwekers via markplaats dan vogelarena. Welliswaar ligt dat ook aan de vogels die ik zoek (kaketoes) Maar goed vogelarena blijft met al zijn in en outs voor mij toch de site.

Henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-02-19 - 20:50:24

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Quote
----------------------------------------------
meer respons krijg van kwekers via markplaats dan vogelarena
----------------------------------------------

Van Kwekers die serieus iets te bieden hebben Of van tussenhandelaartjes met alleen een hoop ge blablawink ;)

Ik geloof niet dat je ,,veel,,goede ,,kweekstellen,,kakatoes via marktplaats kunt kopen(trouwens via geen enkele site)

Als je veel respons krijgt moet je al gaan twijfelen;want veel serieuze kakatoe kwekers(behalve van rosees en witkuiven )zijn er niet in nederland en belgiesad :(



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede