Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Marktplaats. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2005-03-10 - 20:26:51

heb drie keer op marktplaats mee gemaakt dat ze niet verwijderde voor de prijs maar omdat het volgens hun 'n beschermde soort was die niet verhandeld mocht worden, in mijn geval ging het om de europese boomklever. om een koppel onverwant te maken heb ik ook een keer een boomklever te koop gevraagd, deze werd ook verwijderd om dezelfde reden, beschermde soort, mag niet verhandeld worden. en of dat je nu schrijft dat ze geringd zijn met de oficiele ringen maakt voor hun niets uit. pluimpje voor de man die er echt verstand van heeft. JAN de VOGELARENA MAN


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-10 - 21:24:57

Zullen zij dan weten waar wij allen alleen maar heen kunnen raden? Weten zij echt wat in de CITES lisjten staat en hoe je dit moet lezen? Dat weet CITES nog niet eens!razz :p

Maar dit soort streken hoor je heel vaak van marktplaats. Het heeft zelfs al eens zoiets als radar gehaald.

En dan wordt jouw advertentie verwijderd en dan kom je later een zelfde tegen die staan blijft!shocked 8O

Dan wordt je toch helemaal ... sad :(

laugh :D Wat zijn we daarom blij met Vogelarena!laugh :D


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-03-10 - 22:38:59

Ik vind 6 euro betalen geen probleem, maar ze kunnen inderdaad vaag doen met het een en ander.

Ik vind dat als jij een product verkoopt voor bijvoorbeeld 150 euro omdat dat het dat waard is volgens jou, zij niet kunnen gaan zeggen: Ja maar, wij vinden dat het product wel 400 euro waard is, dus mensen betalen of geen advertentie.

Zo had ik van de week ook zoiets met marktplaats, ik een advertentie staan, die verlopen was.
Dus ik maak een nieuwe advertentie, precies de zelfde, sturen ze me nou opeens een mail of ik wel wou betalen want volgens hun was het duurder dan 200 euro.

Ik vind dat het niet altijd opgaat.
Als je nou bewust een lagere prijs erbij zet ok, maar als je bijvoorbeeld een paar kastjes of lampjes hebt, die je apart wilt verkopen, en ze denken dat het meer waard is en dat je dus betaald, nee dat vind ik ook niet kloppen hoor.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-03-10 - 23:17:49

Zoals al door meerderen gezegd, kom lekker je advertentie's plaatsen op VogelArena. happy :)


anoniema
Oud Lid
Posts :9

Oud Lid
2005-03-11 - 08:59:55

Het lijkt mij ook een goed idee om gewoon een advertentie te plaatsen op vogelarena, maar hier moet je ook betalen.......


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-11 - 09:21:59

Natuurlijk.
Maar in vergelijk mogen we over die €5,00 per jaar met 52 advertenties eigenlijk helemaal niet praten.wink ;)

Volgens mij zie je hier trouwens ook de betere of betrouwbaardere kwekers. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

wink ;)Peter


anoniema
Oud Lid
Posts :9

Oud Lid
2005-03-11 - 09:54:10

Ja natuurlijk, in verhouding is dit goedkoper. Maar gratis is natuurlijk altijd aantrekkelijker.
Ik bied zelf soms vogels aan, maar altijd op marktplaats.nl. Dus ik ben zelf waarschijnlijk ook zon zuinig figuurwink ;).
Henk


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-03-11 - 10:12:54

Gratis of niet, dat maakt niets uit. Je gaat accoord met de regels van een site en daar moet je mee werken.
Dit topic heb ik juist gestart omdat blijkt dat in de praktijk heel vaak mensen iets aanbieden binnen de regels en dan toch ineens moeten betalen voor iets.
Is hetzelfde dat ik nu iedereen gratis op mijn site laat adverteren maar als je een advertentie plaatst dat ik dan om een bijdrage vraag.

Erwin


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-11 - 10:41:07

Gewoon als de advertentie verwijderd is terug plaatsen met de naam van de verwijderaar eronder en zeggen dt dit echt onder de 200 euro is, en als ze het voor 500 euro willen hebben de koffie klaar staat!


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-03-11 - 12:19:43

Hierbij dan de officiële reactie van de klachtenafdeling van marktplaats.

quote
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Het advertentietarief geldt voor de totaalwaarde van een advertentie, niet voor de vraagprijs.
De totaalwaarde van een dier wordt bepaald aan de hand van een onderzoek naar vergelijkbare dieren.

Met vriendelijke groet,

Grietje

Helpdesk-medewerker
www.marktplaats.nl
internet zoals het bedoeld is


Volgens deze reactie wordt dus niet gekeken naar de prijs die je er als koper voor wenst te hebben maar bepaald marktplaats de minimum verplichte verkoopprijs!

In ieder geval wordt steeds duidelijker dat marktplaats er een verborgen agenda op na houd!


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-11 - 12:37:36

Ik geloof dat de medewerkers niet per uut betaald krijgen maar per advertentie die ze eraf halen!


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-11 - 12:38:03

per uur en niet per uut sorrie!


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-03-11 - 12:47:09

Dat is wat ik bedoel.
Ik zet bv een auto, bv crossauto op internet waar ik 150 voor wil hebben.

Zij vinden dat meer waard, dus vragen je te betalen.

En zo gaat dat met alle dingen.

En lovebirdfarm, is het nodig om op deze manier op de typefout van een ander te reageren?
Ik vind het een beetje overbodig, want iedereen maakt wel eens een typefout wink ;)


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2005-03-11 - 13:28:53

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Diesel, sinds wanneer mag iemand zijn eigen typefouten niet meer herstellen ?
Ik snap de irritatie naar lbf van een aantal weken terug prima,maar ik moet zeggen dat de man/vrouw ook de ballen heeft om te proberen wat aan zijn gedrag te veranderen,en dat vind ik prijzenswaardig. Dat het dan nog niet in één keer goed is,ach ja dat zal weinigen gegeven zijn. maar om nu op elke opmerking te gaan schieten lijkt ook wel weer op een heksenjacht,en zeker als je dan ook nog eens de verkeerde conclusie trekt.......


etab
Website Member
Posts :42

Website Member
2005-03-11 - 13:31:25

wat zeuren jullie allemaal?

Ik plaats massa's advertenties op marktplaats ook commercieel.

Als je het niet eens bent met marktplaats doe dan geen zaken met ze.
Iedereen weet dat je veel kan op succes bij ze hebt om iets te verkopen. Maar weer puur nederlands om dan over 6 euro te mekkeren. wees blij dat sommige zaken gratis kunnen.

Als je het er niet mee eens bent ga je er niet meer heen. dat is het voordeel.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede