Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Marktplaats. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-03-11 - 13:36:28

Dennis, wat er een aantal weken geleden heeft voorgespeeld weet ik niet, en dat is ook iets waar ik me niet in ga mengen, dat hoef ik niet te weten.
Doordat ik te snel over de laatste stukken heenlas, ontging het mij dat Lovebird op zichzelf reageerde, en dacht ik het stukje waarin de fout stond geplaatst was door een ander.
Tuurlijk mag je jezelf verbeteren.

Daarom mijn excuses Lovebirdfarm.
Zie nu dat je je zelf verbeterde, ik las alles te snel.


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2005-03-11 - 16:02:58

Kan gebeuren. Netjes dat je zo fair bent om er op terug te komen !


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-03-11 - 16:06:57

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

etab,

Jij hebt gelijk, wij zeuren!

Waar maak ik mij ook druk om, ik zal dit soort zaken voortaan nog uitsluitend op mijn eigen site behandelen.

Erwin


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-03-11 - 16:13:23

Zo zit ik nou eenmaal in elkaar wink ;)
Ik las te snel en ik zat fout met mijn reactie en kom daar ook rustig voor uit.

Ik vind dat je fair moet zijn, en ik hou niet er niet van om om dingen heen te draaien, en ben ook niet te beroerd om mn excuses aan te bieden happy :)

En Hawkeye ben het met je eens, dit is in principe diefstal, maar daar zullen de meningen toch verschillend over blijven ben ik bang wink ;) haha


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-03-11 - 16:14:08

sja maar marktplaats dekt zichzelf ook in door aan te geven dat het om de waarde gaat en niet om het gevraagde bedrag .. denk dat ze dus 100% in hun recht staan .. en aan de mensen die willen adverteren de keuze om er te adverteren of niet


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-03-11 - 16:15:21

Marktplaats is onlangs verkocht aan ebay, en daar moet je voor elke advertentie betalen.
Dat zal straks bij hun ook wel komen.
Als jullie het nu zo'n waardeloze site vinden begrijp ik niet dat, gezien het aantal negatieve reacties over marktplaats en zijn adverteerders, je daar nog een advertentie wil plaatsen.
Als het al een principekwestie is dan zou dat toch het 1e principe-probleem zijn of zie ik dat verkeerd.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-11 - 16:44:59

Wat is het toch een heerlijk feit da we in een vrij land leven en niet bij wet verplicht zijn om op Marktplaats te adverteren.....laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-03-12 - 00:54:02

tja wat moet je nu met marktplaats ze doen een hoop rare dingen heb zelf ook wel eens mee gemaakt dat een adv. er werd afgegooid in de ene sector en in de andere lieten ze hem gewoon staan maar ja het is gratis(onder de 200,--) en dat vinden wij hollanders wel fijn.
wat wij hollanders ook graag doen is de boel besodemieteren heb laatst nog wat gekocht voor iemand anders wat te koop stond voor 199,-- en toen ik een bod deed werd mij verteld dat hij inmiddels via de mail een bod had van 230,-- of ik daar over heen wou om het te kunnen kopen maar wel gratis adverteren en dat is de andere kant van de medaille ook daar mag men wel eens aandenken ook al zijn sommige hier wel erg kort door de bocht wat markplaats aangaat(wat er ook staat en wat ze ook doen het deugd bij sommige toch nooit MP dan) en eigenlijk heeft jan liever niet dat je het hier over MP hebt.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-03-12 - 11:51:38

Bij deze houd ik er dan ook maar gelijk over op.

Erwin


etab
Website Member
Posts :42

Website Member
2005-03-14 - 13:52:25

quote
etab,

Jij hebt gelijk, wij zeuren!

Waar maak ik mij ook druk om, ik zal dit soort zaken voortaan nog uitsluitend op mijn eigen site behandelen.

Erwin
einde quote:

Het voordeel van vrijwillig zaken doen is dat je ook naar de concurent kan. Als de dienstverlening je niet bevalt ga je ergens anders heen.
Maar verkopen betekent handelen. en dus geld verdienen. Dan is het niet raar dat de party die je die gelegenheid geeft daar heel kritisch mee omgaat. Voor niks gaat de zon op.
En nogmaals. ga ergens anders heen als het niet ana je eisen voldoet




kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-03-14 - 14:23:28

Maar verkopen betekent handelen. en dus geld verdienen.


Als dit waar is wat zou ik dan een geld verdienen.
Als ik een vogel verkoop moet ik er zelf nog geld bij doen.
wil je wat op je vogels verdienen als kweker dan moet alles gladjes verlopen geen onbevruchte eieren geen dode jongen geen afschrijving van je voliere en ook het voer en water niet meerekenen even als elektrisch of gas reken je dit alles wel mee dan verdien je niks op een vogel uitzonderingen daargelaten (handelaren die iets op een vogelmarkt kopen en 'savonds de vogels nog naar het vliegveld brengen voor export) en geen vogelartsen raadplegen.
dit is wel het extreme wat ik hier gezet heb maar zo moet je als kweker die iets wil verdienen wel rekenen


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2005-03-14 - 15:25:59

ik hoor steeds vaker deze klacht over marktplaats t.a.v. het meningsverschil over de 200 euro limiet. Maak je niet al te druk en ga ergens anders adverteren. De plek voor vogels weet je al, en voor andere zaken zijn er inmiddels ook zeer goede alternatieven.

Een ding begint zo voorzichtig aan wel duidelijk te worden, marktplaats verlies mede door dit stukje eigen beleid langzaam maar zeker terrein t.o.v. de concurrentie!


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-01-24 - 23:59:40

Ik als beginnend kweker wil een vogeltje kopen: kom terecht op marktplaats, via de bond op vogelmarktplaats. Valt mij op dat er weinig kwekers via de rechtstreekse (internet-) handel zaken willen doen. Op de beursen schijnt het te barsten van de vogeltjes, maar daar kom ik nie, ik heb iets tegen markten (ook tegen loterijen e.d.)
Voorbeeld: wil gewoon een koppeltje ordinaire (sorry, bedoel het niet zo) japanse meeuwen in mijn voliere: daar ga je geen 100 km voor rijden, op vogelmarktplaats zoek je in gelderland en dan vind je net aan de andere kant van gelderland, (grote prov. hé) en de plaatselijke vogelvereniging waar ik ondertussen lid van geworden ben kent alleen maar goudbuikjes gouldamides, goudvinken en ander blinkende vogeltjes, kwartels, rijstvogels, kanaries, loodbekjes en japanse meeuwtjes is hun te min.

dus een taak voor de vogelverenigingen om hun communicatie naar de leden (wie kweekt wat) ook over 'simpele' vogels te regelen.

als dit geregeld is en ik heb het niet gevonden? sorry!


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-01-25 - 09:34:38

ik heb een poos geleden een advertentie geplaatst op de marktplaats. deze ging over polycarbonaat platen. ik had hem tussen de vogels gezet maar dat mocht niet van hun.
hun verklaring was , er heeft iemand geklaagt dat er een advertentie tussen staat die niks met vogels te maken heeft. ik heb hun toen een mail gestuurd met de reaktie, dat ik hem juist in deze groep wou hebben, omdat deze platen perfekt zijn voor over een voliere en dat ik ze daarom hier in had geplaatst. ze hebben toen de advertentie direkt weer terug geplaatst. ze hebben niet alleen een slechte kant. ik vind het helemaal zo slecht nog niet. iedereen weet dat een advertentie met een waarde van meer dan 200 euro 6 euro kost. dus als je een vogel aanbied die duurder is weet je dat je betalen moet.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-01-25 - 11:25:24

BZB ik begrijp jouw bijdrage niet?? 1 wat heeft het met marktplaats te maken?

2 er bestaan ook speciaalclubs deze zijn er juist voor beginners en gevorderden van dezelfde soort bijeen te brengen.

3 plaats advertentie : gezocht jap meeuw omgev gelderland.

grt Goulds




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 135 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede