Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > foto's van vogelhoken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : foto's van vogelhoken
worpenberg
Website Member
Posts :9

Website Member
2003-05-06 - 13:29:32 send message to worpenberg

Er worden steeds meer foto's bij de advertenties geplaatst,wat ik een verhoging vind van de kwaliteit van de side.
Mijn voorstel is om een aparte rubriek te introduceren van volieres (en dus ook op foto),zowel van de ligging in de tuin,de aankleding,de bouw,de voor en nadelen enz.
Graag Uw Mening
m.v.g. Victor Worpenberghappy :)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-06 - 15:00:06 send message to agabird

Ik vind dit een wel heel goed idee.
Volgens mij ook niet al te moeilijk om dit toe te voegen.

Het leukste is wel als er een klein beschrijvingetje bijkomt. Om het makkelijker te maken met opgeven in het op de site verwerken moet het al een beetje duidelijk zijn wat voor informatie erbij moet komen te staan.

Ik dacht zelf aan

Algemene informatie hok/voliere:
- Beschrijving
- Afmetingen (nachthok en voliere)
- Aantal vluchten/hokken aanwezig
- Welke soorten vogels zijn aanwezig
- Afstand tot buren (vind ik persoonlijk intressant)
- Evt Bouwervaring
- Evt Extra info
- Voor- en nadelen van het hok

Foto's buiten
- Beschrijving per foto

Foto's binnen
- Beschrijving per foto

Dit lijkt me wel een opdeling waar het overzicht nog goed inzit.

Wat vind jij Victor, nog wat aan veranderen of zal ik zo aan de slag gaan met deze gegevens?
Iemand anders mag natuurlijk ook op en aanmerkingen plaatsen, alle inbreng is meer dan welkom.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2003-05-06 - 21:10:24 send message to goulds

misschien nog welke soort beplanting?
geweldig idee waar ik zeker aan mee zal doen
groeten goulds


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-06 - 23:32:21 send message to agabird

Goede de beplanting erbij, en de ligging moet er ook bij bedacht ik mezelf, ten op zichte van de zon.


markricardo
Website Member
Posts :47

Website Member
2003-05-07 - 15:32:26 send message to markricardo

Dit lijkt mij ook een perfect idee!
Ik kijk graag naar foto's van andermans voliere omdat je hier misschien ook veel andere ideeën uit op kan doen.Altijd mooi om te zien hoe andere mensen het voor elkaar hebben!Groetjes Mark.laugh :D


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-07 - 23:45:21 send message to agabird

Ja dat is een beetje de bedoeling.
Veel hangt af van de medewerking van de bezoekers, maar als ik de reacties zo lees zal dat geen probleem zijn.

Ik denk wel dat er iets van een beperking opkomt, max 20 foto's bijelkaar, of iets in die richting, om het niet al te gek te maken.


rogervdv
Website Member
Posts :1

Website Member
2003-05-09 - 10:31:37 send message to rogervdv

Foto's van volières zijn zeker interessant en zeker ook de soort beplanting. Om het geheel gestructureerd te houden zou het misschien goed zijn een lijst met in te vullen gegevens beschikbaar te stellen zodat iedere inzender een gelijkvormige informatie meegeeft.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-09 - 14:26:30 send message to agabird

Het is inderdaad wel de bedoeling een soort standaard invul formulier te maken, zodat het allemaal een beetje hetzelfde is. Daarom ook het lijstje met dingen die leuk zijn te weten over een voliere. Ik moet dat toch van te voren al weten.

lovebird8, even een vraagje over de grootte van de foto's. Zijn de foto's die bij de advertentie's geplaatst zijn ook al te groot?

Het formaat zal zo nog wel een probleem opgeven, omdat ik zelf op de kabel zit, en niet echt een idee heb hoelang alles duurt via een telefoonlijn. Maar dat wordt gewoon uitproberen.


aws
Website Member
Posts :102

Website Member
2003-05-11 - 17:09:32 send message to aws

Als je nu al alles fotografisch vastzet op het internet wordt het nog makkelijker voor dieven om de juiste soorten eruit te pikken.
Ik zou zeggen niet doen of iemand moet aandelen bij de vogelverzekeringen hebben lopen.


frank1
Oud Lid
Posts :24

Oud Lid
2003-05-11 - 20:13:14 send message to frank1

Dan moet je ook geen advertenties meer op internet zetten,dan weten ze ook precies wat je hebt zitten.



goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2003-05-12 - 11:37:20 send message to goulds

En ook niet meedoen aan tentoonstellingen en geluidwerend materiaal in je voliere zetten zodat ze de vogels vanaf de straat niet kunnen horen,maar wat heb je dan nog aan je vogels??? een goed slot en eventueel alarm meer kun je toch niet tegen diefstal doen.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2003-05-13 - 22:40:12 send message to goulds

agabird ik zou zeggen openen die voliere-album.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-14 - 00:07:41 send message to agabird

Jaja, komt eraan.

Ik heb alleen wat meer tijd nodig, ik denk zondag pas dat het klaar is, dus nog even geduld en hou het enthousiasme vast.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-16 - 14:13:21 send message to agabird

Nog een paar extra's die mij bereikt hebben via een bericht:

de gebruikte bouwmaterialen,isolatie,wat er is gedaan aan voorkoming van ongedierte zoals muizen en bloedluis,of er verlichting en of verwarming aanwezig is.

Die gaan er nog bij dit weekend.

Daarnaast lijkt het me leuk om een gedeelte te maken per hok waar mensen opmerkingen kunnen plaatsen. Maar of dat ook al lukt dit weekend weet ik nog niet zeker.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-19 - 20:05:47 send message to agabird

Mijn excuus voor het feit dat het nog niet klaar is. Het vordert gestaag maar het is gewoon nog niet klaar. sad :(

Beetje ook een inschattingsfout van mij hoeveel tijd ik dit weekend vrij had, maar goed dat maakt niet uit.

Ik durf geen tijd meer te noemen nu. Zeker gezien het feit dat ik dezse week enkel een paar avond uurtjes vrij heb, maar het kan niet lang meer duren.

Jan


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-05-19 - 21:35:10 send message to agabird

Ik wilde het nog net niet zeggen, maar het is wel helemaal waar, zeker afgelopen weekend happy :)



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede