Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Prijs per regio Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


michatje
Website Member
Posts :119

Website Member
2014-12-20 - 18:54:41 send message to michatje

hallo terug,
persoonlijk kweek ik met deze soort (Deroptyus accipitrinus accipitrinus,withoofd)al een 12 jaar,waarvan alle gekweekte jongen 100% natuurbroed zijn.zelf vind ik de prijs voor jonge vogels die hier aangegeven word wel hoog (3500 euro),maar ieder is vrij om z'n eigen vraagprijs te maken.




marti
Website Member
Posts :302

Website Member
2014-12-20 - 20:31:11 send message to marti

Michatje, mooi resultaat e afgelopen jaren.. gefeliciteerd.. , even op je eerdere post. Waar zou je om te beginnen een onverwant koppel fuscifrons kunnen kopen? Om over de prijs dan maar te zwijgen..


michatje
Website Member
Posts :119

Website Member
2014-12-21 - 09:31:59 send message to michatje

marti,
enkele jaren terug heb ik de gelegenheid gehad om mij een koppel fuscifrons aan te kopen via een handelaar uit Scherpeheuvel (belgie) voor 4500 euro en 5 jaar oud.om maar aan te tonen dat de vraagprijs bij sommigen vind ik persoonlijk soms echt de spuigaten uit loopt.de handelaars die er hun levensonderhoud moeten van voorzien zijn bij bepaalde soorten goedkoper in vraagprijs dan bepaalde liefhebbers.maar goed,elkeen bepaald zelf wat hij wilt hebben voor zijn vogels,en is ook elkeen zijn goed recht.


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2014-12-21 - 11:48:49 send message to hookbill

Fuscifrons is bijna niet meer voorhanden in Europa en ik denk dat je per koppel dichter bij de 8000 moet denken dan bij de 5000.

verder geloof ik niet het regioverhaal met prijsverschillen. Sterker nog, in heel europa ligt het ongeveer wel gelijk.

Wat ik wel geloof is dat er duidelijk verschillende prijzen door eigenaren worden gevraagd. En dat is is regio onafhankelijk.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 204 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede