Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Moeilijke woorden in de vogelliefhebberij
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Papegaaienboer
Website Member
Posts :190

Website Member
2011-06-02 - 23:29:30 send message to Papegaaienboer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hallo Whitebulldog,
Het valt me op dat je vaak het laatste woord wilt hebben. Eerst sluit je op 26-5 af met het verklaren van mijn bedoelingen. Je kent me niet dus hoe kun je dan mijn bedoeling juist inschatten. En nu weet je zelfs al hoe lang ik er over heb nagedacht. Je bent een getalenteerd mens.
Ik weet ook wel (of denk te weten) dat je het goed bedoelt maar vul niet teveel in voor een ander. Alleen ik ken mijn bedoelingen en weet hoe lang ik ergens over heb nagedacht. Mijn bedoelingen zijn zuiver en ik zou niet weten hoe dit ter vermaeck zou kunnen zijn, ter lering dus.wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-06-02 - 23:58:28 send message to Karel

Het mag allebei Papegaaienboer:

Het blok of De Block
wink ;)


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-03 - 00:03:19 send message to whitebulldog

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

quote


quote
--------------------------------------------------------------------------------
De goede bedoelingen van de starter ten spijt!


--------------------------------------------------------------------------------




quote
--------------------------------------------------------------------------------
Ter Lering Ende Vermaeck

--------------------------------------------------------------------------------



het eerste zie ik evntule goede bedoeling idd , maar ik denk zelf dat het meer om het tweede te doen was was.
Denk dat er daarom ook negtive reacties op kwamen



Dit is enkel een verklaring van wat ik dacht dat jou intenties waren, als het ter lering is prima, ter vermaeck vind ik gewoon minder, dus niets mis mee toch?



quote
Hallo Whitebulldog,
Het valt me op dat je vaak het laatste woord wilt hebben. Eerst sluit je op 26-5 af met het verklaren van mijn bedoelingen. Je kent me niet dus hoe kun je dan mijn bedoeling juist inschatten. En nu weet je zelfs al hoe lang ik er over heb nagedacht. Je bent een getalenteerd mens.
Ik weet ook wel (of denk te weten) dat je het goed bedoelt maar vul niet teveel in voor een ander. Alleen ik ken mijn bedoelingen en weet hoe lang ik ergens over heb nagedacht. Mijn bedoelingen zijn zuiver en ik zou niet weten hoe dit ter vermaeck zou kunnen zijn, ter lering dus.


ten aanzien van het laatste woord willen hebben: verklaar je nader, omdat ik wel vaak toch als laatste reageer op een antwoord? Aan mijn antwoorden te zien is er niets vreemds te zien. Als ik op een topic als laatste regaeer, is dat echt niet om mijn gelijk te halen of omdat ik persé het laatste woord wil, soms wil ik er gewoon nog wat over kwijt. Bovendien, daar is het een forum voor, of mag je maar één antwoord per topic geven? Als ik zo moet gaan disuseren ,dan wil ik van zo'n forum geen lid zijn, als ik elk woordje op een goudschaaltje moet afwegen.

Of bedoel je het in de zin dat ik gelijk wil hebben?( kan ook het laatste woord zijn) verklaar je nader, en kom met onderbouwing svp.

Mocht je hier veel support op krijgen, zal ik het mezelf aanrekenen, en onmiddelijk van het forum af gaan, en mijn account bij dit forum stoppen, en dus niet meer deelnemen aan topics op Vogelarena, dus bij deze, kom met je onderbouwing.

over de bedoeling van jou inschatten, dat heb je juist, jij als man van de letter, het was een inschatting, en geen bewijs, of bewezen feit, ik schatte dat zo in, dus als je nog steeds op de letter wilt zijn, had je hier een punt kunnen hebben. Zo zie je maar dat iedereen het mis kan hebben, dat is namelijk wat ik er mee bedoelde, natuurlijk kan ik je niet, daarom maakik op basis, van mijn beleving van het verhaal een inschatting, en die kan ook mis zijn.

over het lang nadenken erover, dat was een steekje onder water, vanwege het verstrijken tussen je antwoord van vandaag, en je laatste antwoord,daar zat een tijdje tussen, en daar doelde ik op, dat was gewoon als prikkeltje bedoeld, zonder gemeen te willen doen.

Dat ik getalenteerd ben, is je eerste zinvolle opmerking in dit topic laugh :Dlaugh :Dlaugh :D, nee hoor was het maar waar, ik ben ook gewoon een mens, en pies ook uit mijn slurfje, ik ben niets meer of minder dan een ander, en aan mijn loonstrookje kan ik althans nog niet opmaken dat mijn werkgever mij ook als zo getalenteerd ziet, anders moeten we maar eens even over de pegels gaan praten laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


verder geef je aan dat ik niet teveel voor een ander moet invullen, daar kan ik je het volgende over zeggen; ik zeg vaak wat denk, en heb een hekel aan meelopen, ik geef mijn mening , en probeer dat binnen de gedragsregels van het forum te houden, en probeer het met zoveel mogelijk respect voor de ander te doen, alleen kan ik het soms niet mooier maken dan het is.
Verder geef je aan dat het ter lering is, en dan heb ik er totaal geen moeite mee.
Als ik probeer wat minder voor een ander in te vullen, en jij probeerd een ander wat minder te corrigeren, gaan we samen nog eens de wereld verbeteren geloof me.laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D

verder ken ik je niet, dus weet totaal weing/niets over je, dus zie het niet als een aanval, want ik heb geen oud zeer of wat ook met je, en heb nog geen aanvaring of wat ook met je gehad, maar ik mag ook graag de discussie niet uit weg gaan, en ook dit hoort erbij, dus wat mij betreft niets aan de hand, en we weten hoe de messen geslepen zijn, dus ik zie de reakties wel.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-06-03 - 09:42:37 send message to ParkietenPeter

quote
Je kent me niet dus hoe kun je dan mijn bedoeling juist inschatten.

Ik dacht dat ik met deze conclusie gekomen was om dit topic nog een beetje in fatsoen te houden.

Maar blijkbaar is de bedoeling toch anders?

In ieder geval sluit ik maar voordat de kinderen wakker worden.

ParkietenPeter
Moderator VA



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 162 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede