Nou, de uitslagen van de ziektetesten kreeg ik gisteren via een telefoontje van de dierenarts en die waren allemaal negatief, dus positief voor de vogels. De geslachtstesten waren er vanmorgen per e-mail, ik had er 2 goed, jong 1 en 3 maar jong 2 had ik fout. Nog iemand die een gokje wil wagen?
Groepsfoto van de 18e
Jong 1, 18-09
Jong 2, 18-09
Jong 3, 18-09
En dan de foto's van vandaag.
Jong 1
Jong 2
Jong 3
Met zijn allen op het blok, daar heb ik ze op gezet, ze zitten nog steeds braaf in het blok alle drie
Pissed off dady achter het tralieluik
Jong 1 en 3 op het blok.
Ik had een stuk kiwi meegenomen waar ze alle drie van geproefd hebben, ze zijn echt heel erg op eten en proeven zo schattig
Ik leg steeds hele kleine hapjes van van alles en nogwat klaar, elke dag een ander smaakje. Vandaag een stukje gekookte kip, zo... ik zou echt durven zweren dat de bedelgeluiden harder en dwingender klonken. 't zijn hele kleine beetjes hoor, echt puur voor de smaak.
Jong 1 bijt :roll: Maar ik ben er op voor bereid en het doet nog geen pijn dus ik laat niets merken, dit wordt wel een hele mooie. Maar dat worden ze alle drie denk ik, beide ouders zijn echt fraai, en mams is een van de mooiste grijsjes die ik ooit gezien heb.
Jong twee blaast altijd en zit veel met de snavel open maar is echt zoooooo nieuwsgierig en bijten doet het niet. Die is behoorlijk grof van bouw, ook mooi.
En jong 3... *smelt* die is nog steeds het kleinst maar die is dan ook ruim vier dagen jonger dan jong 1 en dat scheelt natuurlijk wel. Die is by far het liefst en eet vol vertrouwen een stukje kiwi uit mijn mond. Wat een schatje is dat.
Nee... ik weet zeker dat het nog steeds mogelijk is ze nog heel erg tam te maken, alle drie. En ik ben zo blij dat ze nog bij hun ouders zitten.