Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > bonte boeren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2010-04-07 - 10:16:29 send message to kakatoe

Hier zijn verder wel voorwaarden aan verbonden geweest dat o.a. de tegenpartij zich hier moet kunnen en willen verdedigen.
Een tegenpartij kan zich altijd verweren.
En willen nee dat doen ze niet omdat ze liever annoniem willen blijven daar er alleen maar gegist gaat worden wie het dan is.
Gefrustreed ben ik niet het maakt mij niet uit of iemand een vogel of meerdere van mij krijgt.
Zelf heb ik als meerdere vogels aan personen gegeven.
Wat ik wel vergeten ben te zeggen dat het kweeknummer van die vogels SZ68 die naar die heer zijn toegegaan


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-04-07 - 19:55:28 send message to whitebulldog

quote
Want zo werd er toedertijd gezegt weet je wel wat het kost als we die mensen de markt ontzeggen.
Want stel je voor dat wij dit invoeren en een andere vereniging niet dan verliezen wij inkomsten daar er geen handelaar meer wil staan en er geen bezoeker meer komt



Je kan het ook zo bekijken : weet je wel wat het opleverd op termijn? als de ziekte de kop wordt ingedrukt.
Stel je voor dat bekend wordt dat wij dit wel invoeren, en andere niet? stel je voor hoe het ook de andere kant op kan gaan werken als bekend wordt dat geen enkele ongekeurde / zieke/ niet juist gehuisveste vogel wordt toegelaten ( zoals het ook eigenlijk hoort!!!!!!) Ik denk dat men dan al gouw geneigd is een vogel daar aan te schaffen in de wetenschap dat je daar goed zit ( risico's zijn nooit 100% uit te sluiten).
Ik zou daar gerust een stuk verder voor willen rijden, of iets meer entré voor over hebben.
Kortom het kaf van het koren scheiden, en 10 tegen één dat vroeg of laat de anderen volgen, want er wordt nog teveel naar elkaar gekeken, oh zij doen het niet laten wij het dan ook maar niet doen.
Weer even ouderwets appels met peren vergelijken: waar koop jij liever een auto? in een ( louche) ocassionhal, of bij een nette bovag garage? Alle waar naar z'n geld, ook dity keurmerk is niet voor niets in het leven geroepen, en kan je weer verliezen. Laten we het met de beurzen nu ook zo gaan doen, komt de hobby wel ten goede, of liever gezegd, baat het niet, dan............



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 241 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede