Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt zwolle 19-09-09 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-09-20 - 10:57:35 send message to mijnkaketoes.nl

Hallo

4 keer opgeroepen geen reactie.
Kaketoe lag inderdaad aan een ketting.
Ik heb de kaketoe ook plat in de kooi zien liggen lag praktisch te creperen en dan een reactie van ach "komt wel weer bij"
De overgebleven duiven gewoon weer de warme wagen in 'hoppa"

Ja dat is het klassieke voorbeeld van iemand die heeeeel veel voor zijn beesten over heeft en er echt voor leeft pfffffffffff Prachtige reclame voor de vogelhobby . Zou die man een medaille geven.

Henk


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2009-09-20 - 11:08:23 send message to Picolet

Deze "liefhebber" aan de ketting leggen????

Begrijp overigens nog steeds niet wat men op vogelmarkten zoekt.

KDS, polyoma, PFBD, en nu in het najaar reo virus.

Onbegrijpelijk dat men hier naar top vogels zoekt.

Maar ja, straks is alles besmet en kunnen we roepen dat de sterkste vogels het vanzelf overleven. Eem macaber toekomst beeld wat me persoonlijk grote zorgen geeft. Dergelijke grote vogelbeurzen die natuurlijk ontzettend gezellig zijn maar ook naar mijn mening zeer bedreigend voor onze hobby.

Natuurlijk voor een aantal leden weer een overdreven doemdenken, maar een besmetting met een virus kan twee kanten op: stoppen en ruimen of dumpen op een grote vogelbeurs.

Groeten Ruud


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-09-20 - 11:17:42 send message to Wickingh

Klopt helemaal Ruud, maar ik denk dat diverse leden daar alleen maar kwamen voor de supplies en contacten en wel beter weten dan daar vogels te kopen.
Met jouw gedachtengang ben ik het wel eens overigens ,ik zal zelf er niet voor kiezen om daar naar toe te gaan.
Enkele jaren geleden 1 keer gezien en dat was voor mij genoeg,

mvg Frank


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-09-20 - 11:22:02 send message to danielkempenk

als je echt een serieuze kweker bent met een mooi bestand koop je daar niks natuurlijk of je moet de beschikking hebben over een goede quarantaine ruimte,maar dan loop je idd nog het risico een kat in de zak te kopen.
ik zelf zal er niks kopen! en kom er alleen om te kijken en contacten op te doen en te onderhouden.
maargoed er zijn ook mensen die vogels hebben puur voor de gezelligheid en die zijn er niet zoals sommige van ons 24 uur per dag mee bezig.


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2009-09-20 - 13:47:16 send message to RICHARDVHASSELT

Hoi buiten alle ellende om was de markt goed geregeld !!!bij de ingangen enz deze keer een pluim voor de organisatie.
Alle mensen (publiek) hebben nu evenveel kans om mooie vogels te kopen als ze dit willen doen natuurlijk.


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2009-09-20 - 14:02:53 send message to yaro

het zou mischien wat zijn om er een paar losse kassa,s bij te zetten
het was rond 9 uur wel erg druk en lastig voor de mensen die kooien of een karretje mee hadden
voor de rest prima voor elkaar maar eigenlijk te mooi weer voor een beurs het was goed warm in de hal


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2009-09-20 - 19:17:25 send message to P.Rooth

Nu heb ik de omroeper ook gehoord maar is slecht verstaanbaar wat er omgeroepen wordt d'r zit een galm in waar je beroerd van wordt is net een ouderwetser omroep welke op treinstations de vertragingen e.d. doorgalmen .

Verder vond ik de markt beter in opzet dan voorheen maar er blijven altijd van die idioten die moeten roken in de hallen .

Paul


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2009-09-20 - 19:29:00 send message to kakatoe

Ik zou de mening van deze man zelf wel eens hier willen horen.
Ik lees hier eigenlijk alleen maar iets van mensen die denken dat ze er een mening over hebben.
Het is nu tijd dat de man in kwestie hier een even op reageerd


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2009-09-20 - 20:46:16 send message to ferry1

ik ben van mening dat de man het ook niet expres gedaan heeft en echt wel goeie bedoelingen heeft gehad met de vogels.
alleen is het wel zo dat het echt vreselijk dom is en iedereen weet dat het gewoon bloed heet word onder het glas bij een zonnetje.

ik vond de man vreselijk laconiek reageren wat ik erg jammer vond. het toaal plaatje vond ik gewoon niet kloppen.


verder vond ik het net als daniel vreselijk warm worden halverwege de dag.

wat ziektes betreft hebben daniel en ik ook rond gelopen met de vraag wat al die mensen bezielt om hier hun vogels te kopen idd met de achterliggende reden de ziektes die je in huis kan halen. maar eerlijk is eerlijk het is wel mooi om te zien al die vogels.
zelf zal ik er nooit wat kopen!


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-09-20 - 23:42:30 send message to whitebulldog

of ie zich er wel of niet bewust van was even in het midden latend, ga ik er van uit, dat als je al kan nagaan hoe warm het in de hal werd , je ook kan bedenken hoe warm jou beesten het in de auto hebben toch?
los daarvan is ie ook omgeroepen, en 1 en 1 is 2 toch?


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-09-21 - 07:13:02 send message to danielkempenk

er werd smorgens ook al een paar x omgeroepen dat er vogels gestolen werden uit auto's.
dus dan hou je de boel zowiezo in de gaten toch?
als ik vogels koop, en ze in de vervoersloper stop dan heb ik ''haast'' om thuis te komen.
ik probeer het vervoeren tot een minimum te beperken!
dus bij mij kan het er uberhaupt niet in dat vogels zo in de auto staan deze man was ook vast de enige niet denk ik.... sad :(


auke
Website Member
Posts :2

Website Member
2009-09-21 - 09:45:39 send message to auke

De markt was deze keer goed geregelt een ieder kreeg nu een eerlijke kans om goede vogels te kopen.
Wat ik lees wat er buiten is gebeurt is erg jammer, meschien is het beter als het warm weer is er een paar mensen rond lopen om toezicht te houden.
Want je kunt je ramen ook zo maar niet opzetten ,want dan kan het zijn dat je auto wordt leeg gerooft.
Verder compliment voor de organisatie.


mila86
Website Member
Posts :111

Website Member
2009-09-21 - 11:43:42 send message to mila86

ik ben dit keer dan wel niet heen gegaan omdat het altijd een gevecht is om binnen te komen,
maar wat ik nu lees kan ik rustig febr weer gaan.

wat ik niet snap wij lopen met honden shows enzo en dan lopen altijd vrijwilligers rond op het terrein om te kijken of mensen de honden eruit hebben gehaald.
waar doen ze dat eigenlijk niet ook bij de vogels is ook een beest wat niet tegen die hitte kan,,,
maar misschien iets om over verder te denken voor de orgnisatie om de volgende keer wel mensen laat rond lopen....



hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2009-09-21 - 17:07:30 send message to hj de graaf

ik ben blij te horen, dat onze gewijzigde opzet m.b.t openingstijden goed is ontvangen.

voor ons als organisatie is het ook zeer goed bevallen, om 10 over 8 was de handel binnen en om half negen konden de bezoekers naar binnen.

dit jaar heb ik zelf veel gelet op kwaliteit uiteraard kan je alleen visueel beoordelen maar over het algemeen viel me dit niet tegen.

ook de aid was zichtbaar en onzichtbaar weer aanwezig wat naar mijn idee een zeer goede zaak is.

er zijn inderdaad mensen die stug door roken, heb er verschillende aangesproken maar dan kijken ze je aan van so what.
maar goed zulke asocialen hou je toch.

extra kassa,s zijn niet mogelijk aangezien we geen losse kassa buiten neerzetten i.v.m veiligheid. maar ook de bezoekers waren vrij vlot binnen.

mvg,

HJ de Graaf


padda
Website Member
Posts :96

Website Member
2009-09-22 - 18:56:39 send message to padda

het plaatsen van extra losse kassa's (natuurlijk niet zomaar aan een tafel buiten)is totaal niet gevaarlijk Dit wordt dikwijls toegepast bij grote vakbeurzen bv agribex in Brussel en daar zijn er geen problemen.
Anders eventueel ticketten online bestellen en dan de toegangskaart opsturen naar het thuisadres of iets dergelijks.

de beurs is voor mij zeer goed meegevallen. Ik heb goede vogels kunnen kopen.

grtn Jurn




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede