Henk Jan klopt. Ik las wel dat ze nu 5 kassa's hebben. Maar ik hoop dat ze dan wel meer ingangen hebben dan die ene deur want anders wordt het inderdaad weer lang in de rij staan. Of gewoon een uurtje later komen.
Vraag aan de organisatie gaan er meer deuren open??????
Hai Kees ( Case ) from New Zealand niet te verwarren met Zeeland want dat ligt een stukje dichterbij
Ja Kees ben een echte luiwammes verrek het om voor de markt vroeg uit de veren te stappen ga me vogels gewoon verzorgen zoals ik iedere morgen doe en neem ik vogels mee ga vang ik ze vers voor de markt minder stress voor de vogels en mezelf .
Mocht er iemand zijn die wat vooraf besteld wil ik nog wel eens een kwartiertje vroeger in Zwolle zijn.
Dus Kees wil je nog wat kromsnavels aanschaffen neem ik ze mee naar Zwolle voor je maken we er gelijk een vriendenprijsje van ken e niet betalen mag je ze in bruikleen hebben doen we de jongen sam-sam
Was ff kort door de bocht er zijn slechts enkele mensen waar dit voor telt .
Ondanks dat Kees down under woont mag hij bij hoge uitzondering gebruik maken van mijn aanbod maar dan breng ik ze echt niet naar Zwolle laat ze fijn bij mij thuis afhalen kan hij de liefde voor kromsnavels laten opbloeien .
Heb wel tezamen met een vriendin een kweeklijntje opgezet om de bonte pruimekop gezond en fors te houden en ook zij mag mijn vogels lenen maar dan doe ik het 50/50 want samsam wordt me te duur .
Dus Keizer indien ik wist wie je bent en je behoort tot de mensen die ik dusdanig vertrouw dat ze vogels mogen lenen omdat ze arm zijn wie weet.
de chaos afgelopen keer heb ik wel een verklaring voor.
naast ons was er nog een beurs (die zou eerst van een andere ingang gebruik maken) en het gevolg was dat wij maar 1 helft van de ingang hadden en ook maar 2 kassa's.
nu is ons de gehele hoofdingang toegezegd en 5 kassa's dus daar verwachten we ook een veel sneller doorstroom, daarnaast is nu de hele makrt al ingericht dus zullen de bezoekers ook sneller doorstromen
voorverkoop hebben we ook aan zitten denken maar voor gewone bezoekers geeft dit erg veel administratie, daarnaast moet je dan met barcodes etc werken zijn kostbare systemen
we zullen zien hoe het nu met 5 kassa (3 meer dan vorige keer ) gaat en dan evalueren we weer
't was maar een geintje Paul, Ik heb zelf een onder andere een wildkleur koppel pruimenkoppen en deze kunnen het volgend jaar doen. Eerst maar eens met de "gewone" variant proberen te kweken en jongen op stok zien te krijgen, daarna misschien wat mutaties.