of ze het allemaal weten weet ik niet,
denk niet dat je iedereen kan bereiken.
wat ik wel weet is dat het op de site is aangepast, dat er extra advertenties zijn/komen waar het in staat o.a vogelvreug/onze vogels en ook in duitse bladen waar ik zelf de naam niet van weet.
daarnaast bellen/mailen de buitenlandse groepen vaak van te voren en deze wordt verteld dat ze pas om half negen naar binnen mogen.
oke ben heeeeeeeeeel benieuwd of men zich hier aan houdt want er is in het verleden wel meer gedoe over geweest he. Vindt het overigens wel een goede maatregel dat maakt het voor de kopers wel wat eerlijker. Wel denk ik dat mensen rustig 2 meter van te voren gaan reserveren en dan de tafels open houden dus ben benieuwd hoe dat volgend jaar er dan weer uitziet he.
Wel denk ik dat mensen rustig 2 meter van te voren gaan reserveren en dan de tafels open houden dus ben benieuwd hoe dat volgend jaar er dan weer uitziet he.
Even voor mijn duidelijkheid graag een reactie. Is het tot 2 meter of meer dan 2m dat met om 0630 binnen mag? want 2m was toch het minimale?
als je zeker wil zijn van een plek en om 6:30 naar binnen wil moet je vooraf reserveren !
dit reserveren kan vanaf 2 meter, dus je moet dan miniaal 2 meter nemen anders kan je niet reserveren.
wil je als particulier met een paar vogels komen dan kan dit ook, dan kan je plekje zoeken achter in de hal hiervoor wordt ca 200m1 vrij gehouden net zoals andere jaren hiervoor geld dat je dan om half 9 naar binnen kan. wel geld hier op is op
en wie het eerst komt wie het eerst maalt
ja ik vind het jammer dat er verschil is tussen handelaren en bezoekers. Ze kopen ze vogels van elkaar op voordat ik er ben.
Maar goed ik ren dus eerst naar de vogels want ik weet hoe het gaat. Daarna kijk ik naar de voeding en gaaspanelen enzovoort.
Want als je daar om 10:00 aan komt kakken zijn de vogels al verdwenen.
Ik kom gewoonlijk om een uur of 10 aankakken en het gekke is dat er dan ook nog veel vogels zijn .
heb vaak zelf vogels meegenomen en kwam dan ook later dan de deuren open gingen voor bezoekers dat er dan al veel mensen op de terugweg waren betekend dat ze dat gevonden hebben wat ze zochten .
Koop zelf ook lieve bij een kweker thuis en verkoop ook liever vanuit huis maar veel mensen zoeken op de grotere markten dat wat ze mooi vinden en let op ALLE vogels komen uit een buitenvoliere als je ernaar vraagt wil je zekerheid ga dan bij de kweker langs dan zie je hoe de vogels gehuisvest zijn .
Hoop wel dat ze ook de kaartverkoop ietsje beter regelen dan vorig jaar. Eerst 1.5 uur in de rij (= meute) voor de kaartjes en dan met je felbegeerde kaartjes weer terug door een menigte van een paar honderd man om je naar de ingang te wurmen met je kistje.
Misschien een idee om aan voorverkoop te gaan doen via internet. Kaartje bestellen, geld overmaken en thuis je kaartje ontvangen/uitprinten. Dit eventueel via je vogelvereniging??