Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Man koppel grijzen overleden en nu? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Man koppel grijzen overleden en nu?
Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2009-06-24 - 22:58:46 send message to Riboet

De titel van het topic zegt het al. Ik tref zojuist mijn man van mijn grijze broedkoppel dood aan in het hok.

Ben er erg verdrietig om, hij was niet ziek, er was geen aanleiding voor zoiets droefs.

Maar wat nu voor de pop. Ze eet gewoon en maakt ook geen zieke indruk. Ik wil niet dat ze alleen blijft. Wat kan ik nu het beste doen om een nieuwe man bij haar te plaatsen?

Het mannetje was ongeveer 15 jaar oud. De pop is 12 jaar. Beiden zijn natuurbroed.



Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2009-06-24 - 22:59:42 send message to Riboet

Ik bedoel beide waren importgaaien.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-06-25 - 08:59:21 send message to wiechmann

dode vogel na laten kijken .en dan een andere man kopen.zit niets anders op.


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2009-06-25 - 09:28:22 send message to Riboet

Maar zal ze een nieuwe man zo makkelijk accepteren dan? Of kan ik dat eventueel begeleiden als het zover is?



Man had overigens een bloeduitstorting op het hoofd en een beschadigde schouder en een slappe nek, lijkt erop dat hij in een schrikreactie tegen het gaas aangevlogen is.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-06-25 - 11:52:58 send message to wiechmann

quote
Maar zal ze een nieuwe man zo makkelijk accepteren dan?


die garantie heb je nooit .als het zo makkelijk allemaal zou zijn .dan zou er een jonge overschot zijn.
geduld is een schoone zaak in onze hobby.


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2009-06-25 - 12:41:47 send message to Riboet

Haha, ja, dat weet ik (hoewel ik mijn eerste nestje grijzen al na een maand na aankoop van het koppel had liggen, maar dat had ik ook nooit verwacht).

We gaan de voliere nu eerst deelbaar maken, zodat een nieuwe man en de pop gescheiden kennis kunnen maken en ze elkaar niet kunnen verwonden.

Ik verwacht niet dat het allemaal zo makkelijk zal gaan, een nieuwe kennismaking en misschien moet ik wel drie vier keer op zoek naar een nieuwe partner voor haar, misschien daarom ook mijn verbaasde reactie over dat accepteren.

Maar ik zou het nog erger vinden als ze de rest van haar leven nu alleen moet slijten. Dan heb ik liever een voliere met twee grijzen die goed kunnen samenleven dan een heel hecht broedkoppel.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 113 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede