Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Harlekijn Ara's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-03-25 - 14:34:45 send message to wiechmann

max wil jij of je opa een koppel hyacinten kopen ik kan het wel regelen voor je .als je de juiste beurs er voor heb.en hyacinten kunnen kopen is niet alleen een kwestie van geld maar vooral een kwestie van gunnen,
als je niet de juiste mensen ken dan word het heel lastig om er binnen te komen .er zijn weinig kwekers die aan de grote klok hangen dat ze hyacinten in hun bezit hebben .
we praten nu over hyacinten maar wat denk je van de bufon ara .net zo lastig of mischien wel nog lastiger om aan te komen.


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-03-25 - 15:16:24 send message to Max.Weijers

Ik weet niet af het een grap is, maar wij geef niet zoveel geld uit aan vogels. Het hoogste bedrag dat wij betaald hebben is voor een claertail grasparkiet man hij koste 100 euro.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-03-25 - 16:03:43 send message to Ton Koek

Af en toe zo'n eigenwijsneus op de forums is wel grappig, maar er zijn grenzen. Dan kan het ineens behoorlijk irritant worden, hoe kan dat toch?


chassy
Website Member
Posts :118

Website Member
2009-03-25 - 16:41:52 send message to chassy

max leer eens dingen aanvaarden van mensen die er meer van kennen. je bent 15 jaar dus zal je nog een hoop dingen bijleren. trouwens, je bent niet alleen op dit forum aan de tand met collega kwekers. hou er eens rekening mee dat je soms nog die collega's zal nodig hebbenwink ;)


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-03-25 - 16:57:19 send message to wiechmann

max als niet meer dan 100 euro wil uitgeven kan ik je niet helpen.maar het was zeker geen grap.


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-03-25 - 17:40:37 send message to Max.Weijers

Nee ik hoef geen ara's razz :p

Nou ja die wil ik natuurlijk wel maar ik heb al mijn vogels bij mijn opa en oma en als er ook maar een vogel tussen zit die echt hard schreeuwd dan moet die gelijk van oma wegsad :(


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-03-25 - 17:47:03 send message to wiechmann

dan ben jij altijd goed weg gekomen bij omawink ;)


lapland
Website Member
Posts :224

Website Member
2009-03-25 - 18:51:28 send message to lapland

Nou ben het met Max eens kruizen is een pest er bestaat nu al bijna geen ras zuivere edels die verse lori"s worden al naar de maan geholpen geelkuiven tragopaanen eende die verse uile onder soorten zijn al gekruis zelf ben ik met Witwang uiltjes aan het zoeken (moeilijk hoor ) s jammer jammer maar daar tegen iedere die heeft een recht op een mening al zijn we het niet altijd met elkaar eens ps zoek nog steeds een ras zuiver paar Halmahera"s Mocht ik ooit een gele laplander fokken is wat anders dan kruizen van soorten dan lach ik ook hoor dan komt dat paar Hyacint heel dicht bij (ooit lang geleden bij de Jong het Kraaien nest in Vaassen kunnen kopen met een paar Palmkaketoe "s voor let wel 3000 gulden per paar (Zijn naar Japan )heb toen wel twee Poicephalus Flavifrons mee kunnen krijgen de enigen die ik ooit nog heb gehad en gezien bleken later twee mannen tezijn Helaas helaas Oke dat was het dan weer Sportgroetjes Wybe



Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede