Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > beplanting Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : beplanting
berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2008-10-19 - 13:59:58 send message to berre

Een vraagje,
Mijn spar in mijn voliere is volledig kaal gegeten, nu had ik gedacht om een liguster teplanten. Geeft er iemand ervaring met deze struik? Zou deze giftig zijn voor mijn kanaries en wildzang? Groeten bert


zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-10-19 - 16:15:14 send message to zourky


hallo berre,dat zijn struiken waar ze bij mij afblijven,eveneens klimop maar dat moet zeker bij gehouden worden,ook buxus daar blijven ze ook af.het zijn waarschijlijk wel de kanaries die het meest er aan knagen,iets waar ze ook niet aankomen is een notenboom,drie jaar geleden heb ik er één in de voliere geplant,en de takken met koorden naar beneden en vastgebondenn het jaar daarop staan ze zoals je ze gezet hebt,het is mooi groot groen blad,ook wel snoeien en in de winter hebben ze natuurlijke zitstokken
groetjes Richard


berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2008-10-19 - 16:33:35 send message to berre

Dus het kan geen kwaad voor de vogels moesten ze er toch van eten? Heel erg bedankt alvast.


zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-10-19 - 17:41:30 send message to zourky



zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-10-19 - 17:42:30 send message to zourky



zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-10-19 - 17:57:51 send message to zourky


dat zijn allemaal planten die in de voliere staan,is jou voliere vanboven open of afgesloten,ik bedoel kan het er in regenen,dat is wel nodig,planten worden graag eens nat,ze zijn ook alle bladhoudend,in de winter is het ook nog groen,alleen de notelaar,hibiscus,en een krulhazelaar verliezen hun bladeren
Richard


berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2008-10-19 - 19:20:48 send message to berre

ja mijn voliere is open aan bovenkant. Je moet maar eens een kijkje nemen onder voliere Berre. Je heb een prachtige voliere zeg. Als je je notelaar wil snoeien moet je dat wel doen als hij in blad staat. Als je wacht tot dat de bladeren er af zijn bloed deze boom hevig. Spreek uit ondervinding.
Groeten bert


zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-10-19 - 19:40:06 send message to zourky

Hij is al gesnoeid heb het in de zomer gedaan,en takken opgebonden,wel met een dikke koord dunne daar zouden vogels tegen vliegen,ik heb jou voliere gezien maar ik dacht dat er plastiek op lag sclecht gekeken. groetjes Richard


berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2008-10-19 - 21:17:53 send message to berre

ja heb een deel dicht gemaakt met plastiek. Maar er is nog altijd 6 meter open. Het is in dat gedeelte dat ik de struik zou planten.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 205 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede