Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Hulp met bloedluis in voliere? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2008-09-08 - 17:27:43 send message to meyer

quote
Hallo Rooth,

Hij werkt zeker weten. Heb het zelf even uitgeprobeerd .



Dit wil nog niet zeggen dat hij ook voor een kat werkt, jij staat namelijk op de grond(aarde).
De kat staat op de schutting welke van hout is en krijgt zo geen contakt met de aarde. Als je nu een koperdraad langs over de schutting vast maakt en het uiteinde aan je voliere vast maakt of een eind in de grond graaft dan komt de kat met zijn rug tegen de + en met zijn poten op de - , de rest gaat vanzelf.

Groeten Meyerwink ;)


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2008-09-09 - 14:46:26 send message to marie rose

je kan ook de binneband van een fiets door snijden en boven op je voliere leggen, daar houden de katten ook niet van.
voor bloedluis: tabaksbladeren fijn malen en op de bodem leggen van de broedblokken met daarop je gebruikelijk bodem materiaal


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2008-09-09 - 17:21:13 send message to meyer

quote
je kan ook de binneband van een fiets door snijden en boven op je voliere leggen, daar houden de katten ook niet van.


Dat gaat echt niet werkenlaugh :D


Groeten Meyerwink ;)


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2008-09-09 - 17:59:10 send message to marie rose

heb je het al geprobeerd?


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2008-09-09 - 21:02:43 send message to P.Rooth

Hallo Marie rose

De gekste dingen kunnen soms helpen deze had ik nog nooit van gehoord echter als ik zoiets op de voliere leg is het schreeuwen geblazen door de bewoners van enkele volieres ( kaketoes ) verder ben ik bang dat de vogels die ik heb er aan kunnen knagen en stukjes binnen krijgen wat me niet zo gezond lijkt vermoedelijk heeft uzelf geen kromsnavels in uw voliere .

Paul


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2008-09-10 - 08:30:43 send message to marie rose

dag paul

ik heb wel kromsnavels, veelkleuren, bergen, halsbanden en bonte boeren. ik gebruik al jaren de binneband van een fiets om de katten van de voliere's weg te houden,


Jhoukes
Website Member
Posts :156

Website Member
2008-09-10 - 09:27:11 send message to Jhoukes

Hij is ook zo aangelegd als jij verteld meyer. En we hebben de kat ook een opflikker zien krijgen. Hij loopt nu ook niet meer over de voliere of er langs maar komt een stuk verder over de schutting heen. Daar waar ik geen schrikdraad heb. En de kat weet erg goed dat die alleen via de voorkant bij de vogels kan komen zonder een opflikker te krijgen.

Gr.

Jordy


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-09-10 - 14:12:21 send message to Karel

quote
je kan ook de binneband van een fiets door snijden en boven op je voliere leggen, daar houden de katten ook niet van.


Nooit van gehoord, maar daarom niet minder waar of interessant.
Met "doorsnijden", bedoel je over de lengte? Gaat het om die typische geur waar katten blijkbaar een hekel aan hebben?



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 139 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede