Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kunnen grijzeroodstaarten ook alleen slapen in het broedblok?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kunnen grijzeroodstaarten ook alleen slapen in het broedblok??
hinderks
Website Member
Posts :1

Website Member
2008-08-01 - 22:56:06 send message to hinderks

ik heb thuis 2 grijzeroodstaarten in de huiskamer samen in 1 dubbele jockkooi gestopt
gaat heel goed samen zijn beiden broedrijp
nu weet ik helaas niet of het een manneke en vrouwtje zijn hebben wel periodes dat ze lekker met elkander bezig zijn echt op elkaar en de wildse taferelen spelen zich af
sinds een maand of 2 een broedblok voor de gein gemaakt en in gehangen nu is het zo datze er regelmatig in zitten en ook samen maar ik heb gewoon het idee dat ze er alleen in slapen kan dit het geval wezen of zal ik een keer geluk hebben?
ben inmiddels al druk bezig om een ruime voliere te maken (bijna klaar)
wie kan mij uit de droom helpen ????
en is het verstandig om ze over circa een maand nog naar buiten te doen in de voliere?


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2008-08-02 - 06:18:47 send message to bert1974

ik zou beide vogels gewoon een keer dna laten sexen.
dan weet je of je een koppel hebt.
verder is het op zich geen slecht teken dat beide vogels samen in het blok kruipen.
ik heb zelf geen idee of ze er ook in slapen de mijne slapen altijd gewoon op stok.
ik zou de vogels mits je een verwarmd nachthok hebt nu niet meer buiten plaatsen we zitten al over de helft van het jaar dus het koudere weer komt er weer aan over een poosje.

groet bert



dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2008-08-02 - 08:39:04 send message to dun grijzeroodstaart

hallo , ik zou net wat bert zegt even laten sexen !

mijn koppel grijze zitten ook wel is geregeld samen in het blok , maar meestal heb ik dan na een maand eieren , wil je niet gelijk blij maken maar wie weet !

naar buiten zetten moet je zeker niet meer doen na een maand , is eigenlijk nu al te laat , het beste is voor de vogels eind april ..

succes

mvg

Tim


wings
Oud Lid
Posts :207

Oud Lid
2008-08-04 - 20:18:00 send message to wings

Hallo,
Kan hier niets meer aan toevoegen .
Helemaal mee eens.
gr Jan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede