Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > ANTI GRATIS vogels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : ANTI GRATIS vogels
worpenberg
Website Member
Posts :9

Website Member
2008-07-02 - 21:59:50 send message to worpenberg

Mijn grootste irritatie op verschillende advertentiesites :Wilt u van U vogels af,breng ze bij mij.En later toch verkopen.En nu lees ik vanavond op vogelarena het zelfde. Werd ik helemaal niet blij van. Moet dit worden toegestaan of verboden?



Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2008-07-02 - 22:30:04 send message to Blauwe bergen

ik geef u volkomen gelijk, maar gratis vogels komen vaak bij mensen in de buurt wat ook een voliere hebben.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2008-07-02 - 23:55:04 send message to Ton Koek

quote
En nu lees ik vanavond op vogelarena het zelfde.

Welke advertentie bedoel je?

Ik vind ook dat advertenties : "gevraagd gratis" en zo, heel vaak rieken naar oneerlijke bedoelingen.


worpenberg
Website Member
Posts :9

Website Member
2008-07-03 - 00:34:07 send message to worpenberg

In de rubriek Parkieten en papegaaien.
De vakantie is weer in aantocht.
Het lijkt goedbedoeld,maar wij weten allemaal dat VA geen site is,welke als vaste bezoeker mensen zijn met 1 of 2 vogeltjes in hun bezit,die ze even voor de vakantie moeten dumpen.


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2008-07-03 - 12:10:05 send message to theelepeltje

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik erger me er stuk aan, mensen die grátis jouw Ara of Kaketoe opvangen, en een heel goed huisje krijgen. Nou iedereen betaalt er voor, dus jij maar lekker ook! :S

Ik citeer van MP:

quote
goedemiddag ik zoek voor mijn lieve zusje een papagaai die wil ze zo graag hebben na heel veel tegnslagen die wij hebben gehad wil ik haar blij maken wie wil mij helpen het liefst gratis of een grijse roodstaart of een ara groetjes wesley


Om schijtziek vn te worden zoiets angry


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-07-03 - 13:30:34 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Wanneer er advertenties op ander pagina's staan zul je daldaar je beklag moeten doen.

VogelArena is hier niet de toegezwezen plaats voor.

Theelepeltje wil ik toch verzoeken om je emoties in bedwang te houden.

ParkietenPeter
Moderator VA


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-07-03 - 14:28:56 send message to P.Rooth

Kan me helemaal niet druk maken om dit soort advertenties gewoon negeren klaar laugh :D

Paul


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2008-07-03 - 17:27:03 send message to chrislaevers

Als ik dergelijke advertenties (die zonder specificatie van vogelsoort) soms lees, vraag ik me af hoe deze adverteerders zouden reageren mocht je ze enkele aan de pootjes invalide zebravinken voorstellen. Gewoon om de reactie te zien.
Gelukkig heb ik het te druk om me daar mee bezig te houden en blijft het bij een bedenking.

Christine.


XjosX
Website Member
Posts :74

Website Member
2008-07-08 - 23:14:40 send message to XjosX

Inderdaad, wij zullen maar geld neertellen om vogels te kopen. Wat denken ze nu echt? dat kwekers hun vogels gratis gaan wegdoen?
Hier nog zo een voorbeeld dat ik juist las:

"daar het voor het moment een mode is om gratis vogels te vragen wil ik zeker niet achter blijven en daarom vraag ik dan ook vogeltjes, allé, heeft niemand er want ik krijg geen enkel berichtje, dat vind ik echt niet mooi, jullie hebben iets tegen mij zeker, allé"

Get a life!


karis69
Website Member
Posts :6

Website Member
2008-07-08 - 23:46:09 send message to karis69

En toch denk ik dat je er wel een beetje blij mee mag zijn, dat men om gratis vogels vraagt.

Ik hebzelf nu ook een advertentie geplaatst op mp, op verzoek van iemand hier uit de buurt, die inheemse vogels opvangt.
Je wilt de vogels niet de kost geven, die daar wekelijks worden aangeboden, vooral rond de vakantietijd.

Hoor maar eens na bij de plaatselijke dierenambulance, hoe vaak dat die nu een melding krijgen, van gevangen tropen/parkieten.
Veel opvangcentra willen deze vogels niet innemen, omdat ze niet inheems zijn.

Ik heb nu 3 dagen een advertentie staan dat ik vogels opvang, ook tijdelijk, zodat men ze na de vakantie gewoon weer op kan halen, en heb nu al meer dan 15 reacties gehad, en de eerste vogels zijn al gebracht.

Nu weet ik dat dit niet hetzelfde is, als vragen om gratis vogels en gelijk weer doorverkopen, maar voor mensen die van hun vogels afwillen, omdat ze geen rekening hadden gehouden met hun vakantie, is het wel een makkelijke weg om hun vogels dan kwijt te kunnen aan iemand die er gratis om vraagt.
Lijkt mij toch een betere oplossing dan ze vrij te laten in de natuur, waar ze waarschijnlijk toch niet overleven.

En niemand is verplicht om zijn vogels gratis af te staan


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-07-09 - 07:43:20 send message to blg

GRATIS vogels

Je kunt het ook in het groot doen.


NOP


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2008-07-09 - 09:41:23 send message to theelepeltje

karis69 een advertentie met ik vang uw kanarie of grasparkietje op is anders dan: ik vang gratis vogels op maar ik wil alleen ara's en kaketoe's en grasparkieten wil ik niet.


michatje
Website Member
Posts :119

Website Member
2008-07-09 - 11:59:20 send message to michatje

ben ik volledig mee akkoord,theelepeltje.ze zijn blijkbaar niet tevreden met hetgene ze aangeboden krijgen maar moet er ook nog zindelijk over doen met dewelke soorten ze willen voor "zorgen"...........????ruikt naar mijn inziens toch naar louche zaken
groeten


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2008-07-09 - 14:22:43 send message to Ton Koek

Of "ik wil alleen speciale kleuren, anders krijg ik ze niet tam voor de zieke kindertjes ...


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2008-07-09 - 14:26:07 send message to Daniel

Ik krijg nu in een keer een clown voor mijn neus, geen idee echter waarom Ton laugh :D


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-07-09 - 16:25:15 send message to Karel

Heel vreemd. dat heb ik ook! Een Vlaamse clown nog wel!wink ;)



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede