Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Help Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Help
duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2004-04-26 - 22:23:13

Wat zou dit kunnen betekenen; vier jongen van een splendid worden niet ouder dan een week. Ze liggen met volle krop ineens dood in het nest en met hier en daar wat rode plekjes op de teentjes. De oudervogels heb ik zelfs laten testen, maar ze zijn kerngezond. Het nest is ook niet smerig of nat. Er is maar èèn jong overgebleven en die groeit als kool. Is dit iets wat wel vaker voorkomt of niet? Komt dit bij iemand bekend voor, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Groetjes


joker
Website Member
Posts :7

Website Member
2004-04-26 - 23:01:47

Het kan dat de pop iets tevroeg van de jongen stapt komt vaker voor bij neophemas had zelf ook eenstel waar de pop na en dag of 7/8 uit het blok was en alleen nog maar voerde en de jonste vogels het niet redde

m.vr.gr
willem


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-04-26 - 23:20:44

wat rot , het zegt mij helemaal niets maar ik weet er ook eigenlijk niets vanaf , wel hoop ik dat iemand je kan vertellen wat er aan de hand is , veel succes in ieder geval met het laatste jong.


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2004-04-27 - 21:36:36

Bedankt voor jullie reakties. Joker, de pop doet het tegenovergestelde; ze zit trouw hele dagen op het nest en dan maar een paar minuutjes eraf om te eten en daarna er gelijk weer op. Ik weet het voor de rest ook niet, ik hou het er maar op dat de sterfte geen ziekte is, maar dat het zo moest zijn.
Groetjes


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2004-04-27 - 21:41:43

controleer het nest eens op bloedluis
doodsoorzaak nr 1


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2004-04-28 - 09:24:03

Ik heb het nest nagekeken en er zit ook geen ongedierte in. Het blijft gewoon een raadsel.
Met het overgebleven jong gaat het erg goed, hij hoeft immers niets te delen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede