@goulds
Jawel, ik was er, 14 dagen lang van 'smorgens acht tot 's avonds acht à tien, afhankelijk van de dag.
Ik wil onmiddellijk toegeven dat er minpunten zijn en waren.Maar dat niet alles vlekkeloos kan verlopen met zulk een organisatie op basis van vrijwilligers dan nog, dat kan je op voorhand incalculeren.
Ik had wel de indruk dat je al voor de tt begon alles begon af te kraken. De openingstijden niet goed...
Op je reaktie op de verkoopprijzen gewoon het volgende, de organisatie bepaald de verkoopprijzen niet, maar wel de liefhebber! die ze verkoopt.
Eenzijdige stands ??? slaat nergens op. Deze zijn dezelfde als je op iedere vogelbeurs of tt tegenkomt. Je kan er niet meer van verwachten dan dat men er voeding en materialen voor vogels verkoopt.
Als je niet weet hoe de kooitjes werken, mag je zeker niet oordelen dat ze niet dicht waren. Eenmaal de binnendeur naar binnengeklikt, is er een veiligheid die verhinderd dat ze opengaat, de buitendeur hoeft zelfs niet meer dicht te zijn. Dus, foute beoordeling.
Dag één een vogel die zou verdwenen zijn, wel dat is een verhaal dat zijn eigen leventje gaan lijden is, en wat zich verspreide als een lopend vuurtje, (zo erg zelfs dat maikeltje nu al over 30 vogels spreekt, terwijl hij er niet eens geweest is, en als dat zo zou zijn zou men nog al problemen krijgen binnen de liefhebberij).De toespraak waarvan je spreekt , was een openingsreceptie die boven (dus zelfs niet in de verkoophal) plaatsvond. De ware toedracht is gewoon de volgende: er is een leeg kooitje gevonden bij de postuurkanaries. Dit is gebeurd bij het verplaatsen van de kooitjes, en er is toevallig een zij schuifdeurtje blijven openstaan. Vogeltje is gevlogen, gevangen en naar de ziekenboeg gebracht, terwijl het verhaal opgehangen werd van diefstal.Dus toch even opletten wat je zomaar verder vertelt.
@hoogervorst
Zoeken op kooinr is idd niet te doen. Maar per sectie is alles zeer goed terug te vinden. Omdat nederland de gewoonte heeft om alles op kooinr te plaatsen, wil dit niet zeggen dat er geen andere manieren goed zijn. Op sectie kan dus.
parkeren aan twee euro en toilet aan dertig cent is voor de uitbating, en heeft dus niets met de organisatie te zien, net zo min als het restaurant.
Denk je dat 200 vogels van Filip Meul meer ziektegevaar meebrengen dan 19000 tt vogels van allerlei afkomst en landen??? begrijp ik niet goed.
De minder goede zaalverlichting klopt, maar als je moest weten wat de meerprijs per dag was om meer te verlichten, zou er mss nog minder licht gebrand hebben bij jou.
Foto's maken zonder flitslicht was en is TOEGESTAAN, dus een misverstand van jou.
Dat er links en rechts toch geflitst werd is inderdaad zo, maar er werd zoveel mogelijk opgetreden door het toezicht, die zowel in opvallend fluo als anoniem ruim aanwezig was. Ik liep er trouwens zelf tussen.
Dat flitsen is dan eigen aan de ZOGENAAMDE vogelliefhebber. De ECHTE liefhebber moest dit zelfs niet verboden worden, want die wisten het blijkbaar zelf, en begrepen het ook volkomen.
Ik wil hier geen pleidooi houden voor alleen het goede, want ik zowel als de hele organisatie begrijpen dat er minpunten zijn. Maar heb je er al is (onbevoordeeld) over nagedacht wat een reuzeevenement dit is???
Het kan perfekt dat bepaalde dingen jou niet bevallen, maar als je dan enkele posts verder leest, vinden die mensen het dan precies weer iets fantastisch. Dus een welles nietes spelletje kan je er van maken, maar wil ik niet.
Ik wil alleen maar zeggen dat er buiten het negatieve minstens even veel positief was,en als je dat wil lezen moet je is op vogelcafé kijken beste goulds, daar kan je ook positieve reakties vinden.
Ik hoop dat je nu op een klein beetje andere manier gaat kijken naar zulke evenementen, dat maakt het voor iedereen aangenamer, en zeker voor de mensen die er zich een jaar lang belangeloos voor uitgesloofd hebben.