wat doen jullie in de klemmen??????? ik stop er pindakaas in.
maar enigste wat ik vang zijn naaktslakken en das echt geen pretje om die eruit te halen brrr.
pinda kaas maar bij mij zitten ze binnen je vangt ze ook zonder wat er in ze ruiken er toch aan ik dacht eerst dat het door mijn vogels kwam maar ze hebben er overal last van zeker een goede zomer geweest
zoals ik al zei ze heeft nooit een muis gevangen totdat mariska en ik een kleine kregen dus misschien een optie?? ( en dan bedoel ik niet met mariska een kleine krijgen whahahaha )
In klemmen doe ik nooit iets. Gewoon leeg op de goede plaatsen zetten.
Wat ook schijnt te werken is een emmer vullen met een laag water (10cm) en daar wat zaad op strooien, zodat het lijkt of hij vol zit met zaad. Leg dan een latje over de emmer waar de muizen overheen kunnen lopen. Ze schijnen er dan zo in te springen en te verdrinken.
hoi heb zelf bij Danny-stuntpaleis de multivangsysteem voor muizen 3+1 gratis 23,85 gekocht bakken geplaatst met stukjes worst er in en jahoor de worst is op en de bak vol met muizenkeutels maar geen muis gevangen doe mij maar weer de gewone vallen heb er een mail heen gestuurd maar krijg geen reaktie terug dus weg geld en nog volop muizen die weer wachten op worst grrrr hier wordt ik niet vrolijk van
pindakas werkt erg goed moeten ze er af krabben en zitten dan in de klem worst en kaas halen ze er meest af en ik hen ondertussen wel ervaring ga op weg naar de 70 muizen hahahaha
Ik heb niet goed begrepen of hier mensen de muizen ook op een diervriendelijke manier vangen maar denk er dan aan dat je die beesten op meer dan een kilometer van je huis pas weer vrij mag laten anders zijn ze zo weer terug.