Ik heb je regelmatig gemaild met wat vragen. Zo doe je namelijk kennis op. Trouwens ik denk dat mijn kennis nog maar 10 procent is van wat je allemaal van papegaaien/ kaketoes , andere vogels kunt weten. Dus meer pretendeer ik ook niet.
Met de PB bedoel ik het bericht waarop je reageerde met BEDOEL JE MIJ DAN MOET JE HET ZEGGEN. Komt lekker vriendelijk over.
Maar goed wat mij betreft ook adieu en alle goeds verder toegewenst.
Hallo zeg zijn hier kleine kinderen aan het woord of grote mensen??????
Het hele gebeuren wordt zo wel een beetje opgefokt door verschillende personen.
Hij/zij heeft er over gesproken dat er al in beslag genomen zijn,als er iemand is die er wat over gehoord heeft verneem ik dit graag.
(geen veronderstellingen graag maar eerlijke reactie's)
Ik ben n.l. op geen enkele vogelmarkt meer geweest de laatste tijd(wegens het R.E.O. virus),en daar hoor je zulk nieuws het eerst.
Ik weet dat deze verhalen hardnekkig de ronde doen. Maar heb dat ook alleen maar van horen zeggen. Wel ken ik een twee tal mensen die nog regelmatig vogels voorbij polen en zelfs in Rusland (ara's) halen. Maar ik neem aan dat je dit niet bedoeld?