Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Open vraag mbt vogelprijzen, wat ik ervoor vraag, handelaar die bij mij vogels probeert te halen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2007-08-09 - 10:31:04 send message to lZebravinkjel

Heel erg bedankt voor al jullie reacties, er zitten hele wijze uitspraken tussen. Gisteren twijfelde ik even aan mezelf maar ik weet nu dat ik dat niet moet doen.
Ik ben het ermee eens. Had ik meer kapitaal (maarja, ik ben student) dan zou ik de vogels misschien wel voor minder weg kunnen doen om andere liefhebbers (nadruk op dat woord) te helpen met hun vogelbestand, maar als ik dat doe dan kan ik zelf geen vogels meer kopen!
Denken jullie dat deze man een handelaar was? Hij reageerde 2 dagen nadat ik de advertentie geplaatst had, inmiddels heb ik al 2 nieuwe reacties ontvangen (advertentie staat nu 4 dagen op internet) dus...
"Bandvinken zijn algemeen en zeker mannen" dat gaat niet helemaal op volgens mij.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-08-09 - 10:42:24 send message to Karel

Laat je vooral niet gek maken. Soms kun je adverteren en slechts 1 reactie krijgen. Dan ga je twijfelen of je misschien te duur bent.
Als je dan na een maandje nogmaals adverteert, krijg je misschien wel 10 reacties en staan ze in de rij voor je vogel!
Soms is het dus beter om even af te wachten, als de vogel je niet in de weg zit.

Vergeet ook niet dat het vakantietijd is.
Succes!


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-09 - 10:51:41 send message to Niltava

Mannen waren en zijn wel algemeen verkrijgbaar omdat de poppen meestal het loodje leg(den)gen.
Ik weet er in elk geval een aantal mannen te zitten zonder poppen. Maar je prijs is nog steeds goed. Daar mag men niet over struikelen.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2007-08-09 - 15:02:19 send message to paintim

Moeilijk doen over 2,50? Gewoon vaste prijs
Euro 20,--. Het zijn jouw vogels en jij maakt de prijs.
Vr.groeten van
ANTONI


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-09 - 16:22:44 send message to pietparkiet 10

je moet goed lezen ik heb het over degene die hem koopt en niet over de verkoper


leila
Website Member
Posts :74

Website Member
2007-08-10 - 15:48:54 send message to leila

wat je voor een vogel vraagd bepaal je zelf en 20 euro voor een bandvink eigen kweek is niks te veel kijk maar op internet de prijzen vliegen de pan uit ik vind het niet normaal ik verkoop mijn tropen tegen normale prijzen zodat mijn kopers weer een keer terug komen heb je er zelf ook nog wat aan tenminste pas kon ik oranjekaakjes kopen 75 euro per twee niet eens geringd maat wel eigen kweek absurde prijzen word nog wel erger denk ik groeten wim


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2007-08-10 - 17:20:07 send message to paintim

Precies we denken er hetzelfde over!
Vr.groeten van
ANTONI


adriaanbaan
Website Member
Posts :154

Website Member
2007-08-10 - 18:22:21 send message to adriaanbaan

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi zebravinkje,

dit was echt geen handelaar, of hij woont bij jou om de hoek, want voor 1 bandvink stapt een handelaar echt niet in de auto om deze op te halen.




Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 134 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede