Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Open vraag mbt vogelprijzen, wat ik ervoor vraag, handelaar die bij mij vogels probeert te halen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2007-08-09 - 10:31:04 send message to lZebravinkjel

Heel erg bedankt voor al jullie reacties, er zitten hele wijze uitspraken tussen. Gisteren twijfelde ik even aan mezelf maar ik weet nu dat ik dat niet moet doen.
Ik ben het ermee eens. Had ik meer kapitaal (maarja, ik ben student) dan zou ik de vogels misschien wel voor minder weg kunnen doen om andere liefhebbers (nadruk op dat woord) te helpen met hun vogelbestand, maar als ik dat doe dan kan ik zelf geen vogels meer kopen!
Denken jullie dat deze man een handelaar was? Hij reageerde 2 dagen nadat ik de advertentie geplaatst had, inmiddels heb ik al 2 nieuwe reacties ontvangen (advertentie staat nu 4 dagen op internet) dus...
"Bandvinken zijn algemeen en zeker mannen" dat gaat niet helemaal op volgens mij.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-08-09 - 10:42:24 send message to Karel

Laat je vooral niet gek maken. Soms kun je adverteren en slechts 1 reactie krijgen. Dan ga je twijfelen of je misschien te duur bent.
Als je dan na een maandje nogmaals adverteert, krijg je misschien wel 10 reacties en staan ze in de rij voor je vogel!
Soms is het dus beter om even af te wachten, als de vogel je niet in de weg zit.

Vergeet ook niet dat het vakantietijd is.
Succes!


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-09 - 10:51:41 send message to Niltava

Mannen waren en zijn wel algemeen verkrijgbaar omdat de poppen meestal het loodje leg(den)gen.