Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Engelse grasparkieten bij Bergparkieten? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Engelse grasparkieten bij Bergparkieten?
Bart Vestjens
Oud Lid
Posts :34

Oud Lid
2007-04-08 - 10:53:19

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een koppel bergparkieten gekocht, en er een maand later 5 engelse grasparkieten bijgezet, maar nu vond ik gisteren een parkietje dood in de kooi, de snavel was wat beschadigd.Maar waar zou dit nu aan liggen?kan het zijn omdat de bergen nu pas broedrijp zijn, en ze niet gestoord willen worden, of dat de parkietjes te weinig vitaminen van fruit enz. binnenkrijgen, de kooi is in iedr geval groot genoeg, ong. 4 bij 2 en nog ene nachthok van 2 bij 1.Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

Bart Vestjens


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-04-08 - 14:19:34

Grasparkieten willen elkaar ook nog wel eens het leven zuur maken hoor.


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2007-04-08 - 15:06:14

Ik heb grasparkieten en bergen in 1 voliere zitten. En Bergen zijn wel wat feller als ze broeds zijn maar niet aggressief ik heb nog nooit 1 vogel verloren door bergen.


Birdboy79
Website Member
Posts :26

Website Member
2007-04-09 - 20:20:43

Bergen kunnen bijna overal mee in een voliere, heb ze bij kanaries en andere tropen in gehad, heb nu grasparkieten, elegantparkieten, kakarikies, en valkparkieten bij de bergen in is geen probleem als je maar ruimte hebt dat ze weg kunnen als ze elkaar irriteren.

Greetz Birdboy79wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 233 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede