Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelpaspoort Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


ROCIO
Website Member
Posts :111

Website Member
2006-12-13 - 21:33:10

En daar heeft Roosje groot gelijk in.als die hun zin krijgen zitten we inderdaad met lege voliere"S.
Dacht toch dat op al mijn gefokte papegaaien en andere vogels een ring om hebben met mijn kweek nummer en club, bijvoor beeld PS dus dan hoeft het toch geen drie maand te duren om te achter halen waar deze vogel van daan komt, ben dus ook direkt de kweker!komt bij met of zonder paspoort valt er weinig te bewijzen als zo een ring afgeknipt wordt, en volgens mij staat bij voor beeld op een paar certificaaten die hier voor mij liggen letterlijk (Aankoop,tekoopaanbieden en verwerven van dit betreffende dier is op basis van dit certificaat ook aan anderen dan in vak 1 genoemde persoon toegestaan) wat dan weer geld voor cites, of ben ik nu ook niet juist wil je zo iets bijna water dicht maken en het betreft cites dieren laat ze dan ook een chippen sta je sterker ingeval terug vinden na diefstal
oja heb zelf alles twee onverwante vogels gekocht blijken na dna onderzoek twee zusjes te zijn weg stamboom.




Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede