Allereerst dit...ik heb even een kopie gemaakt wat ik op andere forums al geplaatst heb...
Vrijdag 9 juni vond ik onze kleine 'verlamd' in zijn curverbox, waarna ik als een speer richting Amersfoort ben gereden naar dr Feld.
Deze beste man zijn blik zal ik nooit vergeten toen hij de curverbox opende.....hij had m in diezelfde week nog gezien, hoe fief hij was en hoe ondernemend, en constateerde nú dat het gedane zaak was, niet meer te redden... :jank:
Ik heb onze kleine moeten achterlaten, huilend met twee kinderen achterin de auto ben ik naar huis gereden, Feld zou me op de hoogte houden... :jank:
Zondagavond laat 11 juni belde dr Feld mij op...slecht nieuws..onze kleine was overleden.... :jank: :jank:
Het wachten was op de uitslagen van de bloedtest, bek- en verenrot en papegaaienziekte...dat zou nog een week duren...
Een hele week van stress en ellende.... :jank:
Afgelopen weekend hebben we te horen gekregen, dat er niets uit de bloedtesten was gekomen en dr Feld heeft onze kleine direct naar Utrecht gestuurd voor sectie.
De uitslag hiervan komt pas over twee tot drie weken !!!
We zijn er helemaal kapot van, ene dag gaat beter als de ander, maar écht gelachen wordt er niet meer....helemaal van slag, ik en de kinderen...Zes jaar moeten sparen voor onze kleine en nu is het zó op deze manier afgelopen...arme kip... :jank:
Ik wilde eerst wachten tot de uitslag van de sectie bekend zou zijn, maar ik kan niet meer, ik moest het kwijt...
Ik hou jullie op de hoogte.....
:jank:
HET VERVOLG:
Echter moet ik hierop terugkomen, en wel met het volgende...
Destijds toen kippie bij dr Feld in de praktijk verbleef is er veel contact geweest, zowel tussen dr Feld en xx van xxxx als xxx natuurlijk met mij.
Echter is toen besproken dat xxxx de rekening zou betalen, aangezien zij verantwoordelijk zijn geweest voor dit alles.
Hier ging xxx ook direct in mee toen ik hem daar nogmaals, na mijn gesprekken met dr Feld, op wees.
"Tuurlijk maar dat is logisch" , was zijn antwoord.
Aangezien ik met enige moeite wél mijn geld terug heb gekregen van ze, had ik geen verdere problemen verwacht.
Ik had er dus rekening mee
moeten houden, want vanmorgen werd ik uit mijn slaap gehaald door xxx van xxxxx.
Zij was verbaasd dat de rekening van dr Feld bij hún terecht was gekomen? :shocked:
Ik antwoorde haar dat dit zo was afgesproken met xxx, maar volgens haar wist xxx nérgens vanaf. Nee dat zal wel niet, boeien maar de afspraak is gemaakt, was mijn antwoord.
Vervolgens zegt ze jaaaaa maar wij hebben al genoeg kosten gehad, wij hebben jou wél je geld terug gegeven hoor, en wel voor een HELE vogel!!! nog enthousiast ook alsof het zo bijzonder is. :shocked:
Waarop mijn antwoord loud and clear was van WAT IS DIT VOOR **** IK HEB **** VOOR EEN HÉLE VOGEL BETAALD ****!
Ze wilde me komen vragen ook waar ik het lef vandaan haalde ofzo, maar aangezien ik NIETS meer hoorde zelf ben ik behoorlijk tekeer gegaan gekkenhuis! En ze hing op.
:angry:
Twee tellen later gaat de telefoon. xxx. Boos. Hij wist van niks, en nog een beetje bijdehand komen doen ook. Wat nou, is lekker makkelijk natuurlijk tegen een vrouw alleen huh! ** ****! :angry:
Om een lang verhaal kort te maken hij was NIET van plan om dan ook maar iets te betalen! Ik had meteen moeten komen met kippie ipv naar dr Feld te gaan! Ook dat nog!
Heb ze echt verrot gescholden, wáár slaat dat **** op, ik ga toch niet met een zieke kippie naar een winkel toe!
Uit mijn sectie is gebleken dat het HUN schuld is!
En wat komt hij mij vertellen? en niet op een normale manier dus?
DIE VOGEL VAN JOU DIE HÁD HELEMAAL GÉÉN BEK- EN VERENROT!!!
****! Ik heb het bewijs! :shocked:
Ik heb xxx gezegd dat als hij het geld NIET betaald aan dr Feld, ik hem en zijn zaak volledig afbreek, ik bos álles voor ze OVERAL !!! :angry:
Vervolgens was zijn kwaaie antwoord van
OH GAAN WE DREIGEN, DAN KEN IK ER OOK NOG WEL 1 ALS JE DAT DOET DAN STUUR IK WEL FF IEMAND VOOR JE LANGS!
en hing op in mijn oor.
Jongens ik ben het zát, spuug en spúúgzat met deze mensen,
[De poster is van mening dat je in Rijswijk beter niet kunt kopen in de dierenwinkel]****, en hierbij het bewijs van aankoop EN bewijs van sectierapport dat mijn kippie dus wél die ernstige ziekte heeft gehad en daaraan is overleden.
Alsjeblieft xxx en xxx! Voor jullie!!! ****! :devil:
Bewijs van sectierapport dierenfaculteit Utrecht gericht aan dr Feld:
http://i36.photobucket.com/albums/e2/djemi/DSC00132.jpg
De UITSLAGEN:
http://i36.photobucket.com/albums/e2/djemi/DSC00134-1.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e2/djemi/DSC00135.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e2/djemi/DSC00130.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e2/djemi/DSC00133.jpg
Overigens heb ik hierna markplaats even vol gezet met dingen en ze gaan nu aangifte doen bij de politie.
NOU ZE DOEN MAAR!
Tekst is aangepast ivm ongepaste uitspraken en bedreigingen die VogelArena niet waardig zijn en hier niet thuis horen. Als een poster het niet eens is met een gang van zaken van een winkelier kan dit op een fatsoenlijke manier omschreven worden.
Excuses dat dit nu pas aangepast is