vraagje!
ik heb een zebravinkje op mijn kamer staan, nu kan mijn kamer in de winter vrij kou worden ( omdat het raam open staat) is dit erg?
ik heb hier een plasticen ei staan vrij dik ( ooit met pasen gehad met chocola erin) kan ik hier iets van watten en stof inleggen dat mijn vink van de winter toch een warm nestje heeft om in te kruipen met kou?
sorry ben ik nog een keer. mijn vorige vraag ( net ingezonden) was: vraagje!
ik heb een zebravinkje op mijn kamer staan, nu kan mijn kamer in de winter vrij kou worden ( omdat het raam open staat) is dit erg?
ik heb hier een plasticen ei staan vrij dik ( ooit met pasen gehad met chocola erin) kan ik hier iets van watten en stof inleggen dat mijn vink van de winter toch een warm nestje heeft om in te kruipen met kou?
als iemand mij een antwoord kan geven kan deze dan even mailen naar marielle.vanleeuwen@quicknet.nl
Als je zebravinken gewoon zijn dat dit raam openstaat dan kan die er wel tegen...wel opletten voor tocht...ik zou de kant van de kooi die naar het raam wijst afschermen door er een plasticplaat voor te hangen...een eitjes als rustplaats met watten zal niet werken...hang er een halfopen houten nestkastje in met wat hooi of kokosvezel...