Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Zijn er hier nog mensen die dit kregen? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2006-05-09 - 22:56:11 send message to paintim

Idd ik heb deze mail ook ontvangen.Met een directe benadering heb ik totaal geen moeite.Je maakt zelf de keuze verwijderen of aanmelden.
Vr.groeten
Antoni


Wim B
Website Member
Posts :87

Website Member
2006-05-09 - 23:19:49 send message to Wim B

Ben zelfs de afgelopen dagen twee keer benaderd via de email. De laatste was met de afzender genaamd Koen. Op zich staat het iedereen vrij om leden te werven. Zal er echter niets mee doen. Heb via deze site voldoende mogelijkheden om aan informatie te komen.

Wim


Ice
Website Member
Posts :18

Website Member
2006-05-10 - 17:17:03 send message to Ice

Beste vogelarena leden, ik zal mij eens voorstellen. Ik ben de zender van de betreffende email van Birds of Paradise. Niet van die met afzender "Koen".
De grootste reden van mijn mail was leden werven. Wij hebben een hele goede periode achter de rug op ons forum. Tot één van onze moderators, Koen dus, een ander forum opstartte en al onze leden gestolen heeft.sad :( Zo is ons forum niet meer zo actief zoals het zou moeten zijn. Zo kwam ik toevallig op de volières van Vogelarena. Ik ben al een hele poos lid van deze site en heb veel respect voor de makers en de leden die vogelarena gemaakt hebben tot wat het nu is.
De betreffende emailadressen heb ik éénmaal gebruikt en verwijderd uit mijn bestand. U zal dus in de toekomst niets meer van mij ontvangen. Ik heb deze email zonder de toelating van vogelarena gestuurd. Het is nooit mijn bedoeling geweest te spammen. Ik wou gewoon mijn hobbie delen met anderen met dezelfde interesses.

Hopelijk verstaat iedereen de reden waarom ik dit gedaan heb.wink ;)

Mvg, John.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-05-10 - 17:27:55 send message to bert1974

ik heb er geen probleem mee john.
veel succes met je forum.

groeten bert


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2006-05-10 - 17:37:28 send message to blg

De grootste reden van mijn mail was leden werven. Wij hebben een hele goede periode achter de rug op ons forum. Tot één van onze moderators, Koen dus, een ander forum opstartte en al onze leden gestolen heeft. Zo is ons forum niet meer zo actief zoals het zou moeten zijn.

Wat je doet is in principe het zelfde als wat koen deed je probeerd leden van vogelarena naar jouw site te halen, niets meer en niets minder.


Ice
Website Member
Posts :18

Website Member
2006-05-10 - 18:23:39 send message to Ice

Hallo, ik weet het. Ik zal het niet meer doen.sad :(sad :(sad :(

Heeft iemand een tip hoe we dan reclame kunnen maken zonder dat dat kosten met zich meebrengt?

Mvg, John.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-05-10 - 18:26:28 send message to zebraonline

Je aanmelden bij elke zoekmachine,linkpagina en links op andere sites plaatsten naar je forum(vragen ze er wel meestal ééntje terug)


Ice
Website Member
Posts :18

Website Member
2006-05-10 - 18:37:42 send message to Ice

Hallo, daar was ik al mee begonnen. Iedereen die een link geplaatst wil hebben kan zich aanmelden op die startpagina. Ik moet aan minimum 50 links raken om de pagina te kunnen houden. Dus iedereen die zijn website wil gelinkt hebben, laat maar horen. Je mag ook je html code doorgeven van je banner.
Ik hoop dat dit toegelaten is van vogelarena. Indien niet, graag reactie.

http://birdsofparadise.jouwstarter.nl/

Mvg, John.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-05-10 - 18:40:05 send message to zebraonline

Je moet niet zelf een linkpagina beginnen maar een link naar je forum plaatsen op bestaande linkpagina's die met vogels ed... te maken hebben...


Ice
Website Member
Posts :18

Website Member
2006-05-10 - 18:58:00 send message to Ice

Hallo, het is een begin hé. Ik heb tevens de banner en de link naar Vogelarena al geplaatst.wink ;)

Mvg, John.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 239 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede