Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Verdraagzaamheid onder grijzen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Verdraagzaamheid onder grijzen
BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-04-20 - 21:09:20 send message to BartH

Wie heeft ervaring met meerdere grijzen bij elkaar? Ik heb op dit moment 3 stuks(waarvan zeker 1 man en 1 pop) bij elkaar. Tot nu(3 maanden)toe gaat alles goed. Op wat bekvechten na. Er is nog geen sprake van koppelvorming, alhoewel 2 meer toenadering zoeken. Ik heb wel gezien dat dit met bonte boeren goed gaat. Wie heeft de ervaring? Geen intentie voorlopig om mee te kweken.

mvg,

Bart.


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2006-04-20 - 22:33:06 send message to Riboet

Ik heb er vier als huiskamergrijzen bij elkaar zitten in een binnenvoliere (of liever nog: gewoon lekker los op de speelplaats). Twee van bijna twee jaar, een van onbekende leeftijd; een jaar of 7/8 denk ik, geen ring; en een van een jaar. Het samenvoegen van de oudste en de twee middelste ging naar verhouding nog het stroefst. Nou ja, wat heet stroef: wat hakbewegingen, maar vooral een veel uit de weg gaan van elkaar.

De laatste paste in het groepje alsof ie er altijd al in paste (deze is als enige niet erg tam). Geslachten onbekend, maar ik vermoed 2 mannen en 2 vrouwen. Het is niet de bedoeling dat ze gaan kweken.

De middelste zijn broer en zus en die hebben ook een echte broer-zus relatie. Ze zijn erg op elkaar gesteld, slapen naast elkaar, zoeken elkaar ook vaak op, maar hebben soms ook niets voorstellende ruzietjes, een soort quasieruzietjes met daarbij een hoop gefladder, een ondersteboven hangen in de kooi en een soort 'pesten' zoals elkaars vleugel happen of pootje pakken zonder doorbijten en lekker hard krijsen.

De laatste gaai vindt toenadering bij alle gaaien, maar toch vooral bij de twee vermeende vrouwen (ik heb geen sexebewijzen, maar aan uiterlijkheden en karakter ben ik bijna zeker van de geslachten). Met de andere mangaai gaat het ook heel goed: geen ruzie, ook geen negeren, maar geen superenthousiast contact.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 241 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede