Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > mijn foto`s verweiderd van vogelarena uit rubriek volieres Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-19 - 11:43:24 send message to Dennis Fr.

laten we daar maar niet aan beginnenhappy :).dat alleen voor een foto.



lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-03-19 - 11:46:11 send message to lennard

:P neey okeey maar van dat belle dat vind ik wel goed van zebraonlinehappy :)


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-03-19 - 16:29:39 send message to bert1974

om ze een pak slaag te geven is in de eerste plaats allen maar slecht voor je zelf[dan kom je voor de rechter].
en in de tweede plaats verlies je dan altijd. want als deze mensen het zelfde karakter hebben als ik, dan kun je iedere dag weer komen om me een pak slaag te proberen te geven want ik plaats dan zeer zeker elke dag een advertentie met de bewuste foto.
dus dat werkt alleen maar averechts.

verder vind ik het ook zeer onfatsoenlijk om ongevraagt een foto van een ander te plaatsen.

ik heb zelf ook wel eens een foto van het net gebruikt. maar niet in een advertentie.
dit was dan in een email en daar vertel ik dan ook wel bij dat het niet mijn foto is.
dit was in de tijd dat ik geen digitale camera had.
nu ik deze wel heb wil ik geen foto van een ander gebruiken.
want wat is er nu mooier dan foto,s van je eigen trots.

groeten bert


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2006-03-19 - 18:04:51 send message to Riny

ik heb een site over mijn edels en heb de foto`s beveiligt kunnen ze er vanaf halen
groeten Riny


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2006-03-19 - 18:06:25 send message to Riny

sorry moet zijn ze kunnen ze er niet vanaf halen
groeten RIny


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-19 - 18:15:15 send message to Niltava

Elke beveiliging is te omzeilen.
Wat is je url?


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-03-19 - 18:15:55 send message to broto

Hallo Riny, en deze dan ??
razz :p


Henk


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-19 - 19:15:11 send message to Chow

Alle foto's die je ziet kun je opslaan. Weliswaar zijn er scrippies die dat lastiger maken maar als je de foto ziet staat ie ook in de cache van je browser en kun je deze dus gewoon gebruiken. Ik maak mij er verder niet druk om. Voel me zelfs gevleid als iemand mijn foto gebruikt voor de verkoop van zijn vogels. Blijkbaar heb ik dus erg mooie vogels happy :)


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-03-19 - 19:21:50 send message to broto

Ja of mooie foto's laugh :D

Henk


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2006-03-20 - 23:34:35 send message to paintim

Pikken is een gewoonte geworden.Pronken met andermans veren.Ik ben er aan gewend,daarom deze vrij lauwe reactie.
Vr.groeten
Antoni


minka
Website Member
Posts :114

Website Member
2006-03-23 - 00:03:08 send message to minka

Helaas worden regelmatig foto's van mijn site gebruikt voor mp, maar ook voor andere sites en ze gebruiken het gewoon inclusief mijn copyrightteken angry ook hele teksten werden op sites gezet, maar gelukkig heb ik dat nu kunnen beveiligen. Dat kunnen ze alleen nog door het helemaal over te tikken laugh :D En van de week hoorde ik van iemand dat ze van "een bekende vogelverkoper" mailtjes kreeg over valkjes die hij verkocht en gewoon schaamteloos foto's van mijn site ( ook inclusief copyrightteken ) door stuurde als zijnde de vogels die te koop zijn. Heel erg onbeschoft. En verwarrend, want zo kunnen mensen denken dat ik met die verkoper samen werk angry Maar ja, wat doe je er aan ? Zulke figuren zullen er altijd wel blijven.

Minka


@ussiebirds
Website Member
Posts :40

Website Member
2006-03-31 - 15:02:42 send message to @ussiebirds

Mijn sites zijn wel beveiligd, maar een handig iemand weet elke beveiliging te omzeilen en kan een complete site kopieren. ik heb nu een beveiliging in mijn voliere Op Arena gezet waarmee, de rechtermuisknop geblokkeerd word. Niet dat het hierdoor helemaal onmogelijk word om foto's te jatten, maar het kost wel wat meer moeite.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-31 - 18:54:50 send message to Niltava

Nou de rechermuisknop werkt bij mij nog gewoon hoorhappy :)
Zowel bij je eigen website al voliere


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-03-31 - 21:38:23 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Bij het gebruik van de soort beveiligingen die via een script ingesteld zijn hangt het effec sterk af van de browser die de lezer gebruikt.

Bekijk de pagina's met bijvoorbeeld Firefox en je heb van de html-scripts geen last. Gewoon rechtermuisknop en hoptee. Geen moeite. Gaat vanzelf.

Het hoort niet, het past neit, en het mag niet. Maar het kan.


@ussiebirds
Website Member
Posts :40

Website Member
2006-03-31 - 22:18:54 send message to @ussiebirds

Ligt er inderdaad aan met welke browser je werkt. Maar het heeft ook bijna geen nut meer om een site op deze manier te beschermen. Ik heb hiet ook hier op mijn voliere gezet, maar dan beveiligde hij alle indexen op de pagina waar mijn voliere zich op dat moment bevond. Maar omdat je hier door op de foto's te klikken een groter exemplaar krijgt, is het nog steeds mogelijk om de foto's te pakken.
Echter als men foto's, tekst enz zonder mijn toestemming van mijn sites plukt is men strafbaar. Het is mij al eens overkomen dat er iemand was die het nodig vond om foto's van mijn Birmanen op haar site te plaatsen en te doen alsof het haar poezen waren. angry
Ik heb deze dame ook gelijk gesommeerd om de foto's te verwijderen en heb ook contact opgenomen met de vereniging waar ze bij aangesloten was om die op haar praktijken te wijzen want dit soort praktijken worden door fokkers niet gewaardeerd.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede