Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > mijn foto`s verweiderd van vogelarena uit rubriek volieres Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : mijn foto`s verweiderd van vogelarena uit rubriek volieres
Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-18 - 16:41:41 send message to Dennis Fr.

ik heb alle mijn foto`s uit de rubriek volieres gehaald.

ik vandaag weer kom ik bij een advertentie weer een foto van mijn vogels tegen.en dit is niet de eerste keer.als de mensen dan het fatsoen hadden om eerlijk erbij te zetten dit zijn niet mijn vogels.of dat ze me ff vragen van mag ik de foto gebruiken heb ik daar helemaal geen problemen mee me naam hoeft er ook niet eens bij.maar het is en blijft een raar gezicht worden vogels aangeboden en jou eigen foto`s staat erbij.angry


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-03-18 - 16:56:00 send message to lennard

Dat is niet normaal neey dat vind ik wel jammer dennis vind het alltijd leuk om naar je voliere en vogels te kijken maar je blijft hier toch wel op deze site?sad :(


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-03-18 - 17:19:03 send message to Toine84

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dat is wel vervelend ja! Een tip: zet in je foto's een doorzichtige tekst; je naam bijvoorbeeld (watermerk). Ik denk dat anderen dan minder snel je foto's jatten en als ze het doen zien anderen meteen dat de foto's van jou zijn!

Ohja kan je een klein beetje op je spelling letten want het leest nogal irritant:
verweiderd = verwijderd
ik heb alle mijn foto`s = ik heb al mijn foto's
ik vandaag weer kom ik bij een advertentie weer een foto van mijn vogels tegen. = Vandaag kwam ik bij een advertentie weer een foto van mijn vogels tegen.

BVD en hopelijk heb je wat aan mijn tip! Peace! happy :)


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-18 - 17:24:10 send message to Dennis Fr.

ja sorry voor de spellingsfouten. ik had al op ok gedrukt voor ik het gecontroleerd had. dat het nadeel dat je niet meer kunt veranderen.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2006-03-18 - 17:29:17 send message to Wickingh

Hai,

dat is lullig ja ik heb dat een keer gehad met een heel stuk tekst van mijn site stond gewoon letterlijk op de MP, toen ik daar bezwaar tegen maakte bij MP werd daar niet opgereageerd, maar owee als je iets lelijks zegt over Dennis Jansen.

quote
Dat is wel vervelend ja! Een tip: zet in je foto's een doorzichtige tekst; je naam bijvoorbeeld (watermerk).


hoe doe je dat, ben digibeet sad :( , is daar een progje voor te vinden?

mvg Frank


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-18 - 17:45:13 send message to Chow

Gebeurd mij ook regelmatig. Mensen zoeken op google naar een foto. Mijn kakariki heb ik dus op marktplaats al ettelijke keren gezien. Die foto staat ook op nummer 5 als je bij google afbeeldingen zoekt op kakariki.
Enige wat je kunt doen is een copyright plaatsen op de foto met jouw domeinnaam. Krijg je wellicht nog extra bezoekers op je website happy :)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-03-18 - 18:03:21 send message to johanblok

Dat is inderdaad erg vervelend, bij foto's kun je er je naam of naam van je site door heen zetten. Bij tekst is dat veel lastiger, het enige wat je kunt doen is bijvoorbeeld flink wat e-mail daarover naar zo iemand toesturen (met wat handigheid regel je dat automatisch), misschien dat deze dan toch wel bereid is er wat aan te doen... Je kunt iemand natuurlijk aanklagen wegen overtreden van copyright of plegen van plagiaat of zo, maar die stap is natuurlijk nogal groot...


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-18 - 18:10:25 send message to Niltava

Klopt, komt vaker voor. Vorige week ook weer twee van mij. Je kunt er weinig aan doen. Ook het plaatsen van een tekst helpt niet, je ziet ze regelmatig ook met tekst op mp staan. Het doet het afbreuk aan de foto(vind ik), of men snijdt het stukje eraf als dat kan.
Mp reageerde op een mailtje van mij dat ze daar niet over gingen.



Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-18 - 18:12:31 send message to Dennis Fr.

ik heb normaal geen problemen mee hoor maar nu pronk je met de veren van een ander.zonder het erbij te zetten dat het niet je eigen vogels zijn.en dat vind ik het ergste.dit heb ik ook al 2 keer eerder met foto`s van me zonparkieten gehad.en nu al 2 keer met me bonte boeren.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-03-18 - 18:45:45 send message to hdra

Ook vaak mee gemaakt dat mijn foto's van de inca's ergens anders stonden. Helaas niet veel aan te doen. Persoonlijk vind ik teksten etc door de foto helemaal niets. kijk hier op het forum bij de geweldige mooie foto's van Hawkey. Maar om dan zo prominent een roofvogel op de achtergrond te zien vind ik helaas lelijk.


groet


henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-03-18 - 19:08:52 send message to molineti

Dit zegt wel iets over de kwaliteit van fotos van mij,die zijn namelijk nog nooit gebruiktlaugh :Dlaugh :D


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-03-18 - 19:28:09 send message to Hawkeye_NL

quote
Ook vaak mee gemaakt dat mijn foto's van de inca's ergens anders stonden. Helaas niet veel aan te doen. Persoonlijk vind ik teksten etc door de foto helemaal niets. kijk hier op het forum bij de geweldige mooie foto's van Hawkey. Maar om dan zo prominent een roofvogel op de achtergrond te zien vind ik helaas lelijk.


Je hebt in feite al het recht aan je kant. Alleen het recht doen gelden is hier een hele andere kwestie. Je kunt de gebruiker vragen de foto per direct te verwijderen. Doet deze het niet dan kun je het tot uiteindelijk de rechter uitvechten. Maar of dat het allemaal waard is?...

Mijn foto's worden niet of nouwelijks meer misbruikt sinds ik mijn nieuwe watermerk gebruik. Prominent? hij staat er op 20% doorzichtigheid in. Dus echt prominent vind ik het niet. Wel is hiermee het probleem opgelost.
Ik heb de foto's allemaal ook zonder het watermerk. Maar dat gebruik ik prive of als mensen er om vragen.



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-18 - 19:52:56 send message to Niltava

Het ironische is natuurlijk dat als je via rechtermuisklik, het plaatje probeert te bekijken/downloaden/url bekijken je een verhaal over copyrights krijgt bij MP


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-03-18 - 21:20:29 send message to Toine84

Zoiets kan je weer makkelijk omzeilen met printscreen.. dan kan je de foto zo plakken in een fotobewerkingsprogramma en dan netjes uitsnijden razz :p


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-19 - 01:18:41 send message to zebraonline

Contact opnemen als geinteresseerde koper...er naartoe gaan en pak rammel geven.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-03-19 - 11:26:08 send message to lennard

gaan wij wel mee :P



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 158 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede