Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Advies gevraagd! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Advies gevraagd!
Leertje
Website Member
Posts :23

Website Member
2006-01-22 - 13:52:43 send message to Leertje

[b]Hallo, ik heb sinds 4 dagen bij mijn grasparkieten gezien dat ze eitjes hebben.De grasparkieten zitten allemaal samen. Voor ik mijn grasparkieten heb aangeschaft heb ik er vanalles over nagelezen dat je aan de neusdop kunt zien wat een mannetje is en wat de pop. Nou vraag ik me af of dit wel klopt want er zijn steeds 2 met een bruine neusdop in het nestkastje en 1 met een blauwe. Hoe komt dit?


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2006-01-22 - 14:25:21 send message to arjandaf

hoe dit komt dat ik het niet weet kloppen doet het zeker de pop met bruine dop en de man met de blauwe dop en wat je er mee moet gewoon de gang laten gaan is een optie maar je kan als je daar de ruimte voor hebt natuurlijk de andere vogels weghalen bij het broedende koppeltje


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2006-01-22 - 14:28:13 send message to paccie

nou dan zit er twee poppen met een man in het nestkast dat komt omdat je ze vrij in de vlucht laat ik koppel ze meest een week of 2 A 3 WEKEN bij elkaar en dan laat ik ze los in de vlucht meestal blijven ze dan bij elkaar . maar dit kan ook goed gaan hoor als ze bevrucht zijn dan komt het wel goed succes ermee


catteeuw
Website Member
Posts :96

Website Member
2006-01-22 - 14:34:12 send message to catteeuw

hoi , dat komt idd regelmatig voor , ik zou ze laten doen , heb hier al meermaals meegemaakt dat twee poppen al de jongen samen op stok zetten .
zo heb ik nog een man gehad die twee poppen had , en alles ging ook ok .


Fokke
Website Member
Posts :224

Website Member
2006-01-22 - 14:42:40 send message to Fokke

Als je koloniebroed toe gaat passen zou ik je aanraden om meer nestkasten op te hangen dan er poppen in de voliere vliegen. Dit om vechtpartijen onderling te voorkomen.


Leertje
Website Member
Posts :23

Website Member
2006-01-22 - 15:12:26 send message to Leertje

Bedankt voor de reacties, ik heb 3 nestkasten erin en tot nu toe gaat alles goed. Ik moet maar afwachten hoe het verder gaat.


den bierman
Website Member
Posts :10

Website Member
2006-01-26 - 13:41:06 send message to den bierman

beste Leertje ik zou U aanraden er een popje van weg te nemen dan kunnen er geen verasingen meer gebeuren,want dikwijls loopt dit fout af,en kan het andere popje rustig verder broeden,Ik hoop U hiermee geholpen te hebben. GUSTAAF.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 215 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede